Luchy Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Men så har ikke ikkaku brukt sin bankai så ofte da Vi vet fortsatt ikke om han har trent med sin Bankai Lenke til kommentar
akan Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 En liten bi story fra mangaen som sikkert ikke kommer i animen så derfor viser jeg den her til dere dere (husk å les fra høyre ^^) Enjoy! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 drittbra, bleach beach party Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Sjefs-episode i dag gitt Damnit at disse episodene er så korte.. Jeg er klart for en dobbel-episode! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Helt enig, ville vært fint med en dobbel episode, men det blir det ikke noe av enda. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 jasså? jeg er klar for en trippel Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 En ting jeg venter spent på er filmen, Memories of nobody. Håper den blir subbet snart sånn at den kan skaffes. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Fy så fet episode fikk gåsehud av slutten >.> Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor jeg glemte hva jeg skulle si Endret 29. mars 2007 av Ashol Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 En ting jeg venter spent på er filmen, Memories of nobody. Håper den blir subbet snart sånn at den kan skaffes. 8265053[/snapback] Hmm ja det burde vel snart bli på tide.. Har den kommet på DVD? Lenke til kommentar
nAD Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det var den jeg ventet på, gåsehuuud!! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Ai ai, genial episode Faen så bra Bleach er for tiden Lenke til kommentar
@ir Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 GO BLEACH! Bleachs høydepunkt hittil Gleder meg virkelig som en unge til neste episode Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 artig å endelig se urahara shop ungene i kamp, har liksom ventet på det siden de møtte opp med et par tanks (eller noe lignende) i hendene mot Kon i de første episodene. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Ble dypt skuffet når jeg så filler dukkene. Kan de bare ikke få de ut av serien? Episoden var helt ok og må si jeg ble veldig skuffet over Renji og Toushiro, hadde forventet mer ut av dem. Vel at Renji var svak var ikke en stor overaskelse akkurat siden han nettopp lært å bruke bankai. Men på slutten av episoden skjedde det enedelig noe, men så dukker det opp to be continued. Utrolig surt, men får bare vente til neste uke. Lenke til kommentar
akan Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 ingen anime neste uke begynner igjen 11 april. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 argh, det har vært så mange uker enten uten Bleach eller uten Naruto i det siste... *slår skjermen* Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Ble dypt skuffet når jeg så filler dukkene. Kan de bare ikke få de ut av serien? Episoden var helt ok og må si jeg ble veldig skuffet over Renji og Toushiro, hadde forventet mer ut av dem. Vel at Renji var svak var ikke en stor overaskelse akkurat siden han nettopp lært å bruke bankai. Men på slutten av episoden skjedde det enedelig noe, men så dukker det opp to be continued. Utrolig surt, men får bare vente til neste uke. 8266353[/snapback] Enig, dei dukkene er noe drit ellers heilt grei episode. Angrer på att eg har lest mangaen , veit liksom alt som sjer Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 ja seriøst, håper at de blei dræpt da han dærre arrancarn smekka åt dem. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Episoden var helt ok og må si jeg ble veldig skuffet over Renji og Toushiro, hadde forventet mer ut av dem. Vel at Renji var svak var ikke en stor overaskelse akkurat siden han nettopp lært å bruke bankai. Men på slutten av episoden skjedde det enedelig noe, men så dukker det opp to be continued. Utrolig surt, men får bare vente til neste uke. 8266353[/snapback] Vel det var jo tydlig at de ikke sloss med full kraft, ev at de har en "sperre" på seg, når de kommer til den virkelige verden.. Skal nok se at de banker folka i neste episode.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå