Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble dypt skuffet når jeg så filler dukkene. Kan de bare ikke få de ut av serien?

 

Episoden var helt ok og må si jeg ble veldig skuffet over Renji og Toushiro, hadde forventet mer ut av dem. Vel at Renji var svak var ikke en stor overaskelse akkurat siden han nettopp lært å bruke bankai.

 

Men på slutten av episoden skjedde det enedelig noe, men så dukker det opp to be continued. Utrolig surt, men får bare vente til neste uke.

Lenke til kommentar
Ble dypt skuffet når jeg så filler dukkene. Kan de bare ikke få de ut av serien?

 

Episoden var helt ok og må si jeg ble veldig skuffet over Renji og Toushiro, hadde forventet mer ut av dem. Vel at Renji var svak var ikke en stor overaskelse akkurat siden han nettopp lært å bruke bankai.

 

Men på slutten av episoden skjedde det enedelig noe, men så dukker det opp to be continued. Utrolig surt, men får bare vente til neste uke.

8266353[/snapback]

Enig, dei dukkene er noe drit :thumbdown:

ellers heilt grei episode.

Angrer på att eg har lest mangaen :hrm:, veit liksom alt som sjer :p

Lenke til kommentar
Episoden var helt ok og må si jeg ble veldig skuffet over Renji og Toushiro, hadde forventet mer ut av dem. Vel at Renji var svak var ikke en stor overaskelse akkurat siden han nettopp lært å bruke bankai.

 

Men på slutten av episoden skjedde det enedelig noe, men så dukker det opp to be continued. Utrolig surt, men får bare vente til neste uke.

8266353[/snapback]

Vel det var jo tydlig at de ikke sloss med full kraft, ev at de har en "sperre" på seg, når de kommer til den virkelige verden.. Skal nok se at de banker folka i neste episode.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...