Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:no: Jeg har bestemt meg for å ikke lese Bleach manga på en stund. (Klarer ikke å slutte med Naruto nå, så spennende) Så kan jeg spare opp en del, kanskje vente til anime'n tar den igjen. Men så har Bleach-manga tråden akkurat blitt opprettet. Får prøve å ikke skrive der da.

 

Men ikke noe Bleach neste uke? :/

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
:no:  Jeg har bestemt meg for å ikke lese Bleach manga på en stund. (Klarer ikke  å slutte med Naruto nå, så spennende) Så kan jeg spare opp en del, kanskje vente til anime'n tar den igjen. Men så har Bleach-manga tråden akkurat blitt opprettet. Får prøve å ikke skrive der da.

 

Men ikke noe Bleach neste uke? :/

8134665[/snapback]

 

Tror ikke du klarer å holde deg unna :p

Lenke til kommentar
Hvor lenge siden er egentlig dette flashbacket fra? Ikke mye forskjell på Ikkaku og Renji nå og da.

Hvorda vet du at det ikke er mye forskjell påIkkaku og Renji? Vi har ikke sett de sloss sammen noen gang. De har begge Bankai, men Ikkaku har hatt den lengere og som Byakuya sa i en episode til Ichigo så tar det flere år og mestre Bankai. Renji fikk nylig Bankai så Ikkaku har nok mestret sin Bankai bedre enn Renji så langt.
Lenke til kommentar
Hvor lenge siden er egentlig dette flashbacket fra? Ikke mye forskjell på Ikkaku og Renji nå og da.

Hvorda vet du at det ikke er mye forskjell påIkkaku og Renji? Vi har ikke sett de sloss sammen noen gang. De har begge Bankai, men Ikkaku har hatt den lengere og som Byakuya sa i en episode til Ichigo så tar det flere år og mestre Bankai. Renji fikk nylig Bankai så Ikkaku har nok mestret sin Bankai bedre enn Renji så langt.

8213328[/snapback]

Men så har ikke ikkaku brukt sin bankai så ofte da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...