akan Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 tror ikke det blir så stort flashback, var et lite i mangaen der synes jeg å huske Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Ååååh så rå ep. 118 var! Neste ep. så får vi vel se litt om hvorfor Ikakku ville vise Bankai, ikke så mye om det tror jeg. Blir vel "Operation Lift the Limit" snart også, eller hva nå det heter. Endret 9. mars 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
flakken Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ser ut til at ep. 118 er ute på DB sin side. Tror ikke det er en trollsub heller, men man får nå se. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Herre...Det oser kvalitet over Bleach igjen, tør påstå at det er like før vi når standarden som ble satt i episode 30 og utover Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ser ut til at ep. 118 er ute på DB sin side.Tror ikke det er en trollsub heller, men man får nå se. 8112187[/snapback] Hæ? Den kom ut i natt i går da, ganske lenge siden. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Genial episode da Bankaien til Baldy var jo dritfet. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ååååh så rå ep. 118 var! Neste ep. så får vi vel se litt om hvorfor Ikakku ville vise Bankai, ikke så mye om det tror jeg. Blir vel "Operation Lift the Limit" snart også, eller hva nå det heter. 8111662[/snapback] ja gleder meg til den episoden kommer! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 noen manga lesere som kan fortelle meg om Yachiru, hun som er Lieutenant for 11. division blir å se i combat i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 noen manga lesere som kan fortelle meg om Yachiru, hun som er Lieutenant for 11. division blir å se i combat i nærmeste fremtid? 8114381[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Blir nok ikke noe av det desverre :/ Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 noen som veit om det kommer flere shinigami til virkelige verden for å hjelpe de andre? Lenke til kommentar
akan Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 vi vet, men er du sikker på du vil vite ? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor kommer ingen ^^ Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg synes bankai'n til baldy var litt harry jeg... Synes egentlig ikke den var no særlig kul heller. Den var bare stor og klumpete. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg synes bankai'n til baldy var litt harry jeg... Synes egentlig ikke den var no særlig kul heller. Den var bare stor og klumpete. 8117130[/snapback] Må si meg enig der, Ichigo sin er mye tøffere f.eks. Den jeg vil se er Soi Fong sin! Lenke til kommentar
akan Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 har mye mer lyst til å se Gin sin, eller enno bedre Aizen Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Aizen ja, men lurer også litt på gammern sin. Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Aizen er den bankaien jeg har mest lyst å se.. Hakke lyst å se Gin i det hele tatt, aldri likt han... Baldy fyren synes jeg hadde kul bankai.. gleder meg til å se mer av den.. lurer på hvordan neste steg til han grimmjow eller no ser ut å... får vi i det hele tatt se den? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg regner med at det blir en bra fight mellom Ichigo og Grimmjow. Ichigo kommer til å ta seg sammen. Det er det jeg tror ihvertfall Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Fort vekk så undervurderer de Ichigo, da han ikke akkurat sloss fullstrength mot han andre Arrancar'n Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Vi får vel også bakoversveis når Rukia kan bankai. Noe hun sansynligvis får til. Kansje sette DB til plasser man kan laste ned på førstepost? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Kansje sette DB til plasser man kan laste ned på førstepost? Dette kan ikke gjøres. Bleach er linsert og er derfor ulovlig å opplyse med linker hvor det kan lastes ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå