Swoofah Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Vil se mer av han shinigamien som er så femi("vakker"), i en episode så kom det jo fram at han skjulte talentet sitt fordi han ikke ville bli forfremmet av en eller annen grunn jeg ikke husker atm. 8054507[/snapback] Han skjulte shikai'n sin fordi: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Den "spiste" spirit energy, og det var ikke godt sett på i den 11te divisjonen fordi det er "kriger"divisjonen og det skal foregå igjennom MAKT, og den måten å vinne på ville bli sett på som juks. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Åja, interessant. Vi får nok se han en del i de neste episodene, hvis han fighter 1on1. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Japp, jeg tror han har en brukbar sjangse, om han bare tørr bruke den Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Japp, jeg tror han har en brukbar sjangse, om han bare tørr bruke den 8055104[/snapback] Kan òg bli litt morsomt å se hvordan Baldy gjør det Lenke til kommentar
JRL Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Kul episode. Blir bra nå Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor kult å se rukia dra frem sverdet igjen. Lenke til kommentar
akan Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 likte bruken av pyon fant nettopp den sykeste samlingen av folk som kler seg ut som animefolk http://www.todaviapordeterminar.com/ftopic5705.html Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 nye spisoden var drit bra.. men at rukia skulle ta han så lett hadde jeg ikke trudd... siden dem sa at bare 10 stykk kunne ta hele soul stedet... Litt kjedelig at kampen slutta så fort.. kunne hvert litt mer action... Neste episdoe tror jeg blir bra... litt kjip ending på den nye da... Lenke til kommentar
akan Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 var ikke en av de 10 han da han var jo en av numberne fra 11-99, Ajucas er de vel. Er ikke sikker på hva de fra 1-10 er, men de er mye sterkere så tipper de er vastrode og de som kan eie alle ^^ Grimjaw er en av de Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 var ikke en av de 10 han da han var jo en av numberne fra 11-99, Ajucas er de vel. Er ikke sikker på hva de fra 1-10 er, men de er mye sterkere så tipper de er vastrode og de som kan eie alle ^^ Grimjaw er en av de 8061475[/snapback] Så må vi ikke glemme Tousen, Gin og Aizen Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Helvetes bandwitch på Bleach7 @ manga download! Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 nyeste episoden av bleach er endelig ute! den var sinsykt bra.. no å glede seg til!! men har en veldig kjip ending... også synes jeg litt synd på Rukia ... Gleder meg til neste, kjipt at det er en hel uke til Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Denne episoden var stilig, men det ser ut som at neste episode er tilbakeblikk :| Lenke til kommentar
nAD Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Uansett, en bra episode. De spanske folkene overrasker stadig, de som har lest mangaen vet at det blir noen enorme kamper fremover. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen.. Episodene er ALT for korte! Og nå erre 2 uker til vi får en skikkelig episode, siden neste ser ut til å være Ikkaku-relatert tilbakeblikk Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Beste episoden på lenge Men i følge Wikipedia kommer ikke neste episode før den 21. Noen som har en offesiell side som sier noe om dette? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Beste episoden på lenge Men i følge Wikipedia kommer ikke neste episode før den 21. Noen som har en offesiell side som sier noe om dette? 8106598[/snapback] Tv.com melder om det samme.. Aiai, dette blir aaaalt for lenge å vente Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Beste episoden på lenge Men i følge Wikipedia kommer ikke neste episode før den 21. Noen som har en offesiell side som sier noe om dette? 8106598[/snapback] Tv.com melder om det samme.. Aiai, dette blir aaaalt for lenge å vente 8106750[/snapback] hehe, bra jeg leser mangaen da men, uansett bra episode i dag Lenke til kommentar
akan Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 alt tar pause for tiden men var bra episode er bra at kvaliteten er tilbake og vi ikke har sett filler folka på en stund ^^ Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Litt vel kjipt når det skal slutte sånn, også så lenge til neste episode... ekke morro engang... flashback blir vel neste episode ser det ut som, men er jo greit det noen ganger å da... synes jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå