Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:green: Oioi, 10 stk. og Soul Society er doomed, så har Aizen 20?

 

Men blir moro når Rangiku kommer til Orihime. ^^ (Tenkte jeg skulle finne noen bilder fra mangaen i farger, men fant det ikke :/)

Lenke til kommentar
:green: Oioi, 10 stk. og Soul Society er doomed, så har Aizen 20?

 

Men blir moro når Rangiku kommer til Orihime. ^^ (Tenkte jeg skulle finne noen bilder fra mangaen i farger, men fant det ikke :/)

7953405[/snapback]

Vi vet nå ikke HVA disse 20 kommer fra da, om det er second rate-menos eller om det var de uberdubergjengen.

 

Bring bilder;) Den bastu-scenen blir nice (Og vi snakker om tegnefilm her ja, djiiiz)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Gleder meg sykt til å se Rukia's shikai og jeg føler på meg at hun lærer seg Bankai iløpet av denne arc'en :)

 

Men jeg vil se litt mer fights. En stor en, men det er vel kanskje litt tidlig i arcen for at det skal skje.

7954026[/snapback]

Hadde vært råkult med Bankai ja, kanskje det kommer. :D Men tviler litt, hun er jo ikke så sterk.

 

Bare vent 2-3 uker du så blir det en kamp!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
her er et par bilder fra mangaen på de siste episodene :) har flere, men de var ikke så kule ^^ øyvind har sikkert noen  :thumbup:

7954703[/snapback]

:D Skal se om jeg finner noen nå.

 

Men er jammen skuffet over fillerne. Et av de beste øyblikkene var når Rukia kom tilbake, som på bildet, men det har liksom blitt helt ødelagt av fillerne. :/

 

 

Pug: Noe sånt ja.

 

 

Men fy faen, neste episode kommer til å bli så bra! :mrgreen: Eller blir kanskje den etter der igjen. Blir vel kapittel 200 som kommer i neste ep.

 

 

Gled dere til denne fyren: (Forsiden på kapittelet som kommer i neste ep. eller noe sånt)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Grimmjaw_is_HAWWWTT_by_Last_of_the_Arrancar.jpg

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg har ikke fulgt med på en stund nå, men hvilken episode var det Ishda møtte på faren sin? Det var der jeg sluttet å se av en grunn. Takk for svar :)

7970026[/snapback]

Det er vel 110, den første episoden som ikke er filler. Kan ikke være så lenge siden du ikke har fulgt med. :p

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gleder meg sykt til å se Rukia's shikai og jeg føler på meg at hun lærer seg Bankai iløpet av denne arc'en :)

 

Men jeg vil se litt mer fights. En stor en, men det er vel kanskje litt tidlig i arcen for at det skal skje.

7954026[/snapback]

 

Tror det tar litt tid før det kommer noen Stor fight.. sikker noen små med noen hollows ovs..

 

Tror det tar ganske lang tid før Rukia får tak i bankai..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hehe, skjønner. Det var kun de 14 første Bleach-episodene det har vært hollowfights i Karankura(?), likte ikke den delen noe særlig egentlig. Så kan jo godt hende det blir det en stund nå også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

M7 er vel den beste gruppen. :) (De som driver Bleach7.com, den beste Bleach-siden syns jeg)

 

Her er forresten ch. 178 til 191 i farger av Isane! :mrgreen:

Chapter 178 = da Aizen dro til Huego Muondo, 191 = når Ulqiorra og han andre kommer til jorda.

 

Anbefales for alle som vil ta en titt på mangaen. (Men ikke last ned ch. 240 ;))

 

http://www.isane.net/index.php?act=dn

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...