akan Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 jupp og ville ikke satt for mye lit til at neste episode skal bli veldig mye slossing. Kan selvfølgelig være at de har lagt til mer enn det var i mangaen. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ah, endelig får vi se Ulquiorra Han er sååå digg<3 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Bare til opplysning så har jeg fikset en ny førstepost. Siden de har startet på den nye arc'en så har jeg oppdatert førsteposten med litt info om Vaizards og Arrancar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Hvorfor er de jævla filler-folka med fortsatt? :/ Men Arrancarene var kule. Men likte ikke helt fargen på de da, Ulquiorra ser f.eks tøffere ut på bildet under her: (bilder fra ep. 113) Litt blodigere også, Sado mister hele armen. Endret 2. februar 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hvorfor er de jævla filler-folka med fortsatt? :/ Men Arrancarene var kule. Men likte ikke helt fargen på de da, Ulquiorra ser f.eks tøffere ut på bildet under her: (bilder fra ep. 113) Litt blodigere også, Sado mister hele armen. 7856695[/snapback] Ja, mangaen er nesten alltid voldlegare enn animen, eg trur det er på grunn av at det er et yngre publikum som ser på anime enn dei som leser manga. Og ja, Ulquiorra såg ein del tøffare ut på bildet Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Er de filler-folka du snakker om de dukkene? Lukter gode episoder i møte, bare synd at jeg må vente denne gangen. Var så heldig at da jeg begynte å se på Bleach så var serien kommet til noen og seksti episoder, så da kunne jeg se episode etter episode etter episode Lenke til kommentar
JRL Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 skulle nesten ventet enda et år før jeg begynte å se bleach ventinga er noe dritt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hvilken episode sluttet fillerene i? Lenke til kommentar
@ir Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 111 var vel den første ikke-filler episoden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Var ikke 110 den første da!? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 110 er den første. EOD Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 skulle nesten ventet enda et år før jeg begynte å se bleach ventinga er noe dritt 7860875[/snapback] Startet for et par måneder siden med naruto, og det er jeg glad for... Så svært nøye gjennom alle episodene fram til 120, men så startet de fillere og på rundt 130 så dro jeg på youtube og loadet 10 episoder om gangen for så å skumme igjennom dem mens jeg stoppet på scener/episoder som var bra. Kom til 219 i går, og om 2 uker slutter fillers der Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) oioioioioi jeg har endelig klart å ta igjen Bleach og fy så jævlig bra det er! Ikke les hvis du ikke har sett de nyeste Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tenk at faren til Ichigo er en shinigami! tenk at faren til Ishida er en Quincy! Endret 7. februar 2007 av kenny- Lenke til kommentar
nAD Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ah, nå begynner det og ligne noe! Bare meg som igjen får gåsehud når kampmusikken kommer og Ichigo i bankaimode? Neste episode blir bra, håper det er når Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor han leter og skal finne seg selv. Med de 'Vaizard?' folkene .. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Grei episode Kult at vi fikk se andre delen av shikai'n til Urahara:) Dette tar seg opp altså, greit bedre enn fillers Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Bra episode, men savner en skikkelig kamp. Og Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvorfor var det greit å kutte av armen til Arrancarduden, men ikke til Chad? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hva mener du Synox? Han gjorde det vel fordi han hadde lyst revenge ftw Lenke til kommentar
Pug Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det han mener er at i mangaen så blir hele armen til Chad revet av (se tidligere i tråden) mens i animen så får jo Chad bare en skramme. Men likevel sensurerer de ikke bort det at Ichigo kutter av armen til han svære Arrancarkisen. Jaja, bra episode uansett Regner med at det blir enda bedre framover. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ah, nå begynner det og ligne noe! Bare meg som igjen får gåsehud når kampmusikken kommer og Ichigo i bankaimode?7896671[/snapback] liker ikke den sangen noe serlig. men måtte trekke litt på smile båndet når bankai kom Lenke til kommentar
akan Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 hørte noe bakgrunnsmusikk som jeg aldri har hørt før i bleach noe spanske greier med arrankar folka ^^ passer fint siden det virker som alle hollowene er spanske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå