Swoofah Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Er en greie helt utenfor storyen. En shinigami som var blitt sealed inn i et sverd for noen hundre år siden og så dukker sverdet opp i vår tid og han blir løslatt eller noe kom vel når fillerne begynte så ichigo har bankai og han fyren har ganske tøff bankai og A Shinigami named Baishin who was sealed by Soul Society long ago is set free on Earth. On a fateful day Ichigo encounters him and has roughly half of his reiatsu drained. Its now up to Ichigo and Soul Society to finally put a stop to Baishin and his destruction. litt bom men nesten 7693825[/snapback] Som du qouta etterpå ja så var han ikke "sealed" i et sverd, men i et fjell.. Og han bryter seg ut da på jakt etter spirit-energi og ettersom Ichigo fremdeles lekker bra mye så er han første mål. Han var vel den eneste shimigami'n som har klart å "become one with the sword" såpasst at han faktisk ER sverdet. Hvorfor han er på jakt etter spiritenergi er vel for mye å spoile =) Og ellers akan så har jeg seff sett begge OVA'ne Da du sa du hadde kjøpt den dvd'n trodde jeg det hadde kommet en 3de Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 skikkelig trege med subbinga i dag de pleier jo å ha en subba versjon ute ca 9 timer etter RAW-release, og den kom jo i går kveld Jaja... Lenke til kommentar
akan Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) var mads-b som nevnte filmen og ikke jeg forklarte bare at det var en film ^^ her er en trailer til filmen http://www.youtube.com/watch?v=eZSlpIhO3ts fikk veldig lyst å se den no pga musikken som var der, men var litt lite scener fra filmen. er mer i opening themen. http://www.youtube.com/watch?v=ZU-eWq9LRqU...related&search= fant en som var litt bedre Endret 11. januar 2007 av akan Lenke til kommentar
nAD Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Deilig at fillerene har tatt slutt, og der er noe jeg har glemt fra mangaen som jeg så i anime'n i dag. Bra episode, kommer mange overraskelser i de neste episodene! Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Så GENIALT god timing! Begynte å se Bleach for en stund siden, og ble ferdig denne uken! Trenger ikke å vente noe på fillerslutt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Så du fillerne? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Alle som skal se bleach burde strengt talt se bounto filleren, ganske bra og masse fighting. Gleder meg til 111, masse rart som har skjedd på 110 nå Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Ja, jeg så fillerne. Egentlig gode nok, men hadde vært kjedelig å bare få en ny filler hver uke. Men, er 110 subbet? Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 jepp, 110 er ferdig subbet.. Gleder meg allerede til 111 Lenke til kommentar
@ir Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Så 110 rett etter den kom ut (subbet versjon selvsagt). Begynt veldig bra. Spennende å se hvordan dette blir videre. Go bleach! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Bra episode! Men var fortsatt litt filler-stuff igjen. Noen som la merke til når det slo over til manga-tegninger? ^^ Pga. bounto greiene i starten er nok resten også tegnet av anime-folkene. Men du ser godt at det går over til tegninger fra mangaen, bare fargelagt og lagt til noen animasjoner når Ichigo møter han andre shinigamien (Kurumadani, på 14:40 ca.) :!: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 12. januar 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Pug Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Spennende dette Gleder meg til neste episode. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 hehe bra episode i dag.. hadde det ikke vært for at jeg har lest litt av mangaen hadde jeg sikkert vært i hundre nå gleder meg til 111 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Wow, jeg så ikke den komme! Sitter bare og håper på at Bleach blir like spennende som da de herjet i Soul Society i ep 35-60 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 :!: Noen som har lest M7 sin versjon av chapter 259? Men la dere merke til når det gikk over fra fillers til tegninger fra mangaen i ep. 110? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 hehe bra episode i dag.. hadde det ikke vært for at jeg har lest litt av mangaen hadde jeg sikkert vært i hundre nå gleder meg til 111 7708101[/snapback] Jeg er i hundre Endelig går historien om karakterene videre. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 :!: Noen som har lest M7 sin versjon av chapter 259? Men la dere merke til når det gikk over fra fillers til tegninger fra mangaen i ep. 110? 7710322[/snapback] Hehe nix Må vel dog ha lest manga'n methinks, noe jeg ikke har gjort. Lenke til kommentar
akan Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) leste den var mye tidi. samme som ble gjort med den siste hunter x hunter mangaen før tegneren tok seg fri, selv om jeg vil si den er bedre en denne her men side 3 var konge :!:! hørte når jeg så 110 at det var stemmen til vash i trigun, det er jo kult men var et raskt tempo animen begynte å spise seg inn på mangaen igjen da : / er vel en 70-80 chaptere mangaen ligger foran no. Endret 13. januar 2007 av akan Lenke til kommentar
hertz Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ah.. Herlig med vanlige episoder igjen , men fillerne var strengt talt ikke så ille. Jeg syntes de begynte litt tregt, men tok seg veldig opp mot slutten. Gleder meg til 111 Lenke til kommentar
hertz Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Wow, jeg så ikke den komme! Sitter bare og håper på at Bleach blir like spennende som da de herjet i Soul Society i ep 35-60 7709483[/snapback] Håper jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå