Inverno Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 har bare lest litt av mangaen slik at jeg vet hva som skjer de neste 2-3 episodene fremover, og angrer egentlig litt på at jeg gjorde det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 har bare lest litt av mangaen slik at jeg vet hva som skjer de neste 2-3 episodene fremover, og angrer egentlig litt på at jeg gjorde det... 7659065[/snapback] Akkurat det jeg gjorde for et år siden eller noe sånt, rundt episode 60. Klarte ikke å vente til neste uke. Anime'n ble litt kjedeligere da, men fortsatt "se-bar" Etter det har jeg nesten bare lest manga, haugevis av forskjellige serier. Lenke til kommentar
akan Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 har bare lest litt av mangaen slik at jeg vet hva som skjer de neste 2-3 episodene fremover, og angrer egentlig litt på at jeg gjorde det... 7659065[/snapback] Akkurat det jeg gjorde for et år siden eller noe sånt, rundt episode 60. Klarte ikke å vente til neste uke. Anime'n ble litt kjedeligere da, men fortsatt "se-bar" Etter det har jeg nesten bare lest manga, haugevis av forskjellige serier. 7659189[/snapback] haha :!: er det samme som meg! klarte ikke vente på den siste fighten i soul society arcen og det var det som startet at jeg begynte å lese manga nå foretrekker jeg mye heller en god HQ scan enn anime. On-topic: 109 var ikke så ille da, litt mye tull kanskje men slik skal det alltid være. Var litt forvirrende med memorygreiene til folk kanskje ( forstod ikke helt hva som skjedde når ichigo plutselig var tilbake på skolen ). blir bra neste episode da var ikke så gale stemme de hadde gitt han utfra det vi hørte av den to ukers pause på shonen jump Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 On-topic: 109 var ikke så ille da, litt mye tull kanskje men slik skal det alltid være. Var litt forvirrende med memorygreiene til folk kanskje ( forstod ikke helt hva som skjedde når ichigo plutselig var tilbake på skolen ). blir bra neste episode da var ikke så gale stemme de hadde gitt han utfra det vi hørte av den 7661234[/snapback] Synes jeg også.. Blei litt satt ut av Rukia som skulle til the real world osv, men jeg likte overgangen. En meget ok oppsummerings episode Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg så den to ganger jeg . Var ikke verdt det, men jeg fikk ihvertfall sortert ut flashbackene. Da feirer vi fordi fillerene er over! Og jeg har kjøp t DVD'n til grave of the fireflies! Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Er det navet på filmen? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hvis du tenker på den som kom i japan for ikke så lenge siden så er navnet Bleach - Memories of Nobody Lenke til kommentar
akan Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 grave of the fireflies er en annen film som det ikke er noen serie til Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Må se jeg gleder meg utrolig mye til Memory of nobody blir duppet sånn at den kan skaffes. Elsker å se introen til Bleach nå for tiden. Ser utrolig rått ut og jeg gleder meg sykt til jeg får se filmen. Lenke til kommentar
akan Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 håper du mener subet siden dub er jævlig men gleder meg veldig til filmen og er sikkert subet til februar eller mars, slike ting tar alltid tid. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Når tid var det den kom i Japan? Var den først på kino eller kom den som film me en gang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Den kom på kino bare tror jeg. 3. desember eller noe sånt. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 grave of the fireflies er en annen film som det ikke er noen serie til 7682742[/snapback] Bah da, jeg trodde dette var Bleach relatert! Fikk du meg til å tro at det hadde kommet en ny OVA elns.. curses Lenke til kommentar
akan Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 er en OVA til bleach og om du ikke har sett , er vel mer som to anime episoder utenfor storyen. den ene var ikke så gale og den andre husker jeg ikke lenger. Bleach - The Sealed Sword Frenzy (OAV) Bleach - Memories in the Rain (OAV) ser at jeg ikke har sett Memories on the Rain siden dette er en litt annen utgave av de tidligere episodene med Ichigo og moren. men The Sealed Sword Frenzy var ikke så gale Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg har bare sett Memories tingen, var om den hollow'en med mora på sånn ting foran seg osv., ikke noe spesielt egentlig. Men er sikkert verdt å se den Hva handler den andre om? Lenke til kommentar
akan Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Er en greie helt utenfor storyen. En shinigami som var blitt sealed inn i et sverd for noen hundre år siden og så dukker sverdet opp i vår tid og han blir løslatt eller noe kom vel når fillerne begynte så ichigo har bankai og han fyren har ganske tøff bankai og A Shinigami named Baishin who was sealed by Soul Society long ago is set free on Earth. On a fateful day Ichigo encounters him and has roughly half of his reiatsu drained. Its now up to Ichigo and Soul Society to finally put a stop to Baishin and his destruction. litt bom men nesten Lenke til kommentar
akan Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 110 er kommet raw gleder meg! de har også fått ny ending theme som sikkert blir bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Der var det slutt på fillerne ja. Men den ja, har sett den greia du snakka om. Endret 11. januar 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
nAD Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Yihaa! Når venter vi en subbet versjon? Rett rundt hjørnet eller? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Kommer imorgen mest sannsynlig. Det er nå det som er vanlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå