reds Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Bra episode, det her. Nærmar oss... Endret 16. november 2006 av Marius E Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Nå har jeg glemt hva som er så spesielt med Ichigo sin bankai, noen som vet? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hans bankai er at han blir om til hans eget sverd(?) og får en smooth look osv Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hans bankai er at han blir om til hans eget sverd(?) og får en smooth look osv 7300207[/snapback] Nei. I episodene hvor han sloss mot Kuchiki Buyakya så får du vite litt om hans Bankai. Selv i de episodene så hadde ikke Ichigo lært seg å bruke bankai'en 100%. Men Ichigo sin bankai er en melee combat type. "Ultimate combat". Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 han blir jo ikkje sitt eget sverd da, men han får et sverd som rett og slett ser pinglete ut i forhold til det sverdet han bruker til vanlig, til gjengjeld så får han jo alle bankai kreftene pakka inn i sverdet, noe som gjør han rask som fy, får som sagt en smooth look. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Også må vi huske på at han alltid bruker sverdet hans alltid er i Shikaii-mode eller hva det nå heter Lenke til kommentar
akan Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 104 ute Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor da er det bare en igjen Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det var et pent easy kill Nå blir det kamp med doktordama i neste episode, gleder meg til å se hva hun kan gjøre, untatt å summone det fraktedyret sitt Lenke til kommentar
@ir Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hørte at fillerne snart ville ta slutt. Noen som vet når? Sikkert blitt spurt mange ganger før, har bare ikke vært så aktiv her, siden jeg slutta å se på Bleach når fillerne begynte. - Gleder meg til de slutter med fillerne! Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Eg meine at 104 var bra. Bare ein igjen. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hørte at fillerne snart ville ta slutt. Noen som vet når? Sikkert blitt spurt mange ganger før, har bare ikke vært så aktiv her, siden jeg slutta å se på Bleach når fillerne begynte. - Gleder meg til de slutter med fillerne! 7349866[/snapback] Fillerne på Bleach er faktisk ikke så ille Er nok snart slutt, jeg vil tippe en... 2-4 episoder til. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 er det bekreftet at historien vill fortsette eller kan vi vente oss en filler-arch til? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg vil tro at filleren vil slutte, men det er nok mulig at de finner på noen flere folk å fighte, selv om det er usansynlig i mine øyner. Siste bountoen dør ikke før om minst 3 episoder tror jeg, en episode med medisindama, og 2 episoder med Ichigo. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 105. Kariya! Countdown to the Detonation 106. Life and Revenge! Ishida, the Ultimate Choice Ser ut som fillerene er snart ferdig ja. Her har dere navnene på de 2 neste episodene Lenke til kommentar
Muggern Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Syns fillersn til bleach så langt har vært ekstremt fra i forhold til andre fillers i andre serier ^^ Men ja, gleder meg til det er slutt på de jula varer lenge i år, bleach fillers slutter, naruto fillers slutter.. aah =) Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) ja fillerene er ikke dårlige i bleach episode 82 er faktisk en av favoritt episodene mine . Og uansett så ser det ut som de fortsetter på den "virkelige" historien nå snart på grunn av introen.. Endret 26. november 2006 av Vizard5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Står det noen plass når fillerene kommer til å slutte? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Står det noen plass når fillerene kommer til å slutte? 7369315[/snapback] Har ikke sett noe offisielt enda Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Selvsagt er det den muligheten at Kariya pwner alle, springer vekk fra soul-society og summoner mange flere folk som alle sammen kan fighte i 50 episoder til... Men nei.. Håper den tar slutt om 3-4 episoder. Eller så kommer wtfpwnfyren(husker ikke navnet nevn) tilbake til soul-society og fighter Kariya i en ultimate fight Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Bruktbilen, det var ein kreativ måte å seie det på. Eg trur Ichigo gjer slutt på alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå