Gjest Slettet+1242 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 hva faen? har episode 96 komt ut? Henger dattebao etter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Den har ikke blitt oversatt enda tror jeg Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Episode liste Neida DB henger ikke etter. Etter den listen så skulle det komme en nye episode idag og det gjorde det. Det vanlige er at nye episoder vil komme morgen etter når de har fikset subtitles. vanligvis kommer den klokka 6 eller 7 om morgen Endret 12. september 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ep. 96 av Dattebayo kom ut for en time siden. Lenke til kommentar
akan Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Den var jo ikke så gale men lurer på hvorfor kvaliteten på animen synker når det er fillere og ikke det vanlige showet tar de som egentlig holder på med storyen og fortsetter på den eller noe og så har de andre som gjør fillere Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Den var jo ikke så gale men lurer på hvorfor kvaliteten på animen synker når det er fillere og ikke det vanlige showet tar de som egentlig holder på med storyen og fortsetter på den eller noe og så har de andre som gjør fillere 6856760[/snapback] Fillere er jo som regel hurtigproduserte episoder som (som navnet sier) bare skal fylle opp mellom lengre historier.. Derav den dårlige kvaliteten på historien. Enkelte bruker vel også dette til episoder som ikke stammer fra selve manga'n.. Bounto'arc'n har på en måte blitt en filler-arc da isåfall Men den er ikke så dårlig som en skulle tro gitt =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Den var jo ikke så gale men lurer på hvorfor kvaliteten på animen synker når det er fillere og ikke det vanlige showet tar de som egentlig holder på med storyen og fortsetter på den eller noe og så har de andre som gjør fillere 6856760[/snapback] De som lager animen har ingenting med historien å gjøre til vanlig, det er Noriaki Kubo som tar seg historien. Animefolka tegner vanligvis etter mangaen og legger til littegrann, altså; mange av scenene holder mangakvalitet, derfor virker fillerene dårligere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ganske skufende syntes jeg. Nå har de brukt 2 episoder på å bygge opp til den superbadass kampen og så får vi dette? mer snakk, snakk og atter snakk? Om jeg forstod det rikti kolapset hun damen som skapte bountoene på sengen og måtte sove te over nyttår? komisk Lenke til kommentar
akan Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det låter som det kan komme en god fight i neste episode da Clash! Zaraki Kenpachi vs. Ichinose Maki Digger Zaraki kenpachi! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Ja det vil bli spennende, men jeg er veldig nyskjerrig på Ichinose. Hvor strek er han egentlig? Kan han bankai? Dette er noe som vil gjøre episoden bra, og kanskje jeg/vi får svar på disse spørsmålene Vi må smøre oss med tolmodighet siden neste episode ikke kommer før 4 oktober Endret 23. september 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Ooooh 4de Oktober, hvorfor er det så lenge til du kommer! Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Kanskje eg burde ha spurt ein annan plass, men anyway: Når eg laster ned fra http://www.bleachportal.net så er filene i .rmvb, kva for program skal eg bruke for å åpne dei? (VLC nekter å åpne :/ ) Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Last ned RealMedia Player. Lenke til kommentar
akan Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) 98 var en god episode da alt som er med kenpachi er jo bra så ^^ likte også den nye introen til bleach Yui lager gode sanger og dette er andre sangen hennes til bleach og likte ikke helt endingsangen men den var vel ok Endret 5. oktober 2006 av akan Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Noen som vet hvor jeg kan få lastet ned episode 98 med tekst? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 http://bleach7.com Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Datt ut av Bleach for en en liten stund siden pga. skole, heldigvis hadde jeg skaffet meg episode 1-60 da, begynte helt på nytt forrige måned og har kommet til episode 48 nå. Spennende spennende! Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Episode 98 var egentlig grei. Litt forutsigbart, syntes nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå