Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 O.o mangaen denne uken var virkelig god! 6742133[/snapback] Ja, slaget til Grimmjow kom nok litt overraskende på. Bleach filmen kommer ut den 13. desember i Japan forresten. Lenke til kommentar
akan Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 hørte det håper at det var der eg blinkset med fillerne som eg har påstått å har hørt rykte om skal slutte i desember og at det da er filmen som kommer og fillerne slutter før ^^ men no kan det jo skje som naruto da : / Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Fillerne i Bleach er så mye bedre enn Naruto fillerne. Digger når folk kommer inn for å bråke i Soul Society, mine beste minner fra Bleach er i fra Soul Society da Rukia var holdt fanget. Tror de to neste episodene kommer til å være drit fete. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hele delen med når Rukia var fange i Soul Society var jo hovedpunktet i serien så det skal liksom være den beste delen Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jaja, men det jeg prøver å si er at jeg forventer at de kommende episodene skal bli bra fordi jeg digga de forrige episodene som var i SS. Forhåpentligvis (litt tvil egentlig) blir de nok utrolig brae. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 31. august 2006 av Darx* Lenke til kommentar
akan Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Denne her er bedre :!: manga spoiler btw Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 31. august 2006 av akan Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Helst ha sånne bilder i Spoiler. Greit nok at denne tråden inneholder spoilere, men når det er fra mangaen så er det ikke alle som leser og da ødelegge slike bilder mye for andre Lenke til kommentar
akan Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 hvordan gjemmer man slike ting bak spoiler tekst da? og hvordan får du bildet stort i snakketeksten O.o? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) sånn gjøres det Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): når du skriver et innlegg så kan du trykke på "Skjul". Dette åpner en boks hvor du kan skrive in eller legge til filer du vil skjule Post 1700 Endret 31. august 2006 av Luchy Lenke til kommentar
akan Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): grattis med 1700 men klarer fremdeles ikke legge inn et bilde i skjul :S er det noe spess som må gjøres der? Endret 31. august 2006 av akan Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) hmm får ikke til selv nå. Bruker vanligvis IMG Link via Photobucket f.eks Endret 31. august 2006 av Luchy Lenke til kommentar
akan Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 satte meg inn i photobucket no ^^ det funker bedre så takk Vi burde starte en bilde tråd under anime hvor folk kan komme med wallpapers og stuff vet at eg har lyst på flere Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Det fins allerede sånne tråder Lenke til kommentar
Cecion Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hva skjer med episode 95? Ser den er lagt ut hos dattebayo, men det er episode 94. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): http://yhbt.mine.nu/t/ Triste greier Lenke til kommentar
akan Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 det er en en episode hvor de bare har endret tekster og sanger mener eg. har vært et par slik før. Var ingen bleach episode forrige uke bare å smøre seg med tålmodighet til onsdag hvor det sansynlighvis kommer en filler som blir verdt og se Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Denne filleren her kommer til å bli synnsyk feeet! Etter denne filleren blir det Ichigo Vs. Kariya Vs. Byakuya .. Den episoden gleder meg sykt til. Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg har nylig begynt å se på denne serien, og jeg er hekta. Leter etter dvd, men finner lite i Norge. Må man bestille fra utlandet? Sikkert nevnt hundre ganger før, men søk gir ikke resultat... Knall serie! Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Jaja, men i fra www.bleachportal.net kan man bare laste ned 2 episoder om gangen her... Det vil jo ta sin tid når jeg kun har sett 5 episoder... Bruker Firefox, har det noe med dette å gjøre? Eller har det med båndbredden til siden å gjøre? Endret 4. september 2006 av Marius E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå