Luchy Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 ikke værst, bra jobba. Egentlig litt fint å se forskjellen for du oppdager den ikke helt selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Hey! Nå gjorde du slik at posten min havnet på forrige side! Neida Men funker alle bildene eller? Endret 9. juli 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hey! Nå gjorde du slik at posten min havnet på forrige side! Neida Men funker alle bildene eller? 6459486[/snapback] beklager så mye jada, ser alle bildene jeg Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Hirako er føkka.. den åpner ichigo sine bilder for some reason edit: Hmm funka nå.. Var vel browsern som bøgga Endret 9. juli 2006 av Swoofah Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Hmm, funker bra her. Får vel teste med en annen pc. edit: funker fint fra andre pc'er også Endret 9. juli 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Er intressert i å se denne serien. Men nedlastingshastigheten på bleachportal var heller laber. Så eg må nok ty til torrents ja..Nen steder med RASK nedlastingshastighet, i lovlig sammenheng altså? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Desverre.. Etter at Bleach ble lisensiert så er det vel ikke noe som er "lovlig" lenger.. Derfor sluttet også Lunar å subbe, og vi må ta til takke med DB. Dog har de kommet seg bra. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Jeg har bare episode en og to av Bleach. Grunnen til det er at jeg synes animeen virket dårlig og uintressant i mine øyne. Men mange motsier meg, og sier at det er den beste serien de har sett. Noen som kan overbevise meg til å se resten av episodene? (Si hvorfor dere synes enimeen er så bra.) Endret 11. juli 2006 av Atir_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg har bare episode en og to av Bleach. Grunnen til det er at jeg synes animeen virket dårlig og uintressant i mine øyne. Men mange motsier meg, og sier at det er den beste serien e har sett. Noen som kan overbevise meg til å se resten av episodene? (Si hvorfor dere synes enimeen er så bra.) 6471271[/snapback] De første episodene er ikke noe særlig nei, teite hollows og slikt bare. Men fra ep. 15 eller noe sånt og utover blir det mye bedre! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Har sett sesong 1 og 2, og må si meg godt fornøyd, selv om det begynte å komme en del fillers i sesong 2. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Har sett sesong 1 og 2, og må si meg godt fornøyd, selv om det begynte å komme en del fillers i sesong 2. 6472498[/snapback] Sesong 2? Altså episode 25->50? Eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Har sett sesong 1 og 2, og må si meg godt fornøyd, selv om det begynte å komme en del fillers i sesong 2. 6472498[/snapback] Det er ikke en eneste filler før episode 64, selv om de episodene med Don Kanoji kan virke som fillere. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Har sett sesong 1 og 2, og må si meg godt fornøyd, selv om det begynte å komme en del fillers i sesong 2. 6472498[/snapback] Det er ikke en eneste filler før episode 64, selv om de episodene med Don Kanoji kan virke som fillere. 6472951[/snapback] hva?! er de ikke fillere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 :!: Nei, de er faktisk ikke det. Trodde det først jeg også, til jeg leste manga'en. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 hmm jaja har sett dagens epidose og må si at det var en kjedelig kamp så episoden ble ikke så bra Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 hmm jaja har sett dagens epidose og må si at det var en kjedelig kamp så episoden ble ikke så bra 6477168[/snapback] Huff ja, nok en treig episode.. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg har bare episode en og to av Bleach. Grunnen til det er at jeg synes animeen virket dårlig og uintressant i mine øyne. Men mange motsier meg, og sier at det er den beste serien de har sett. Noen som kan overbevise meg til å se resten av episodene? (Si hvorfor dere synes enimeen er så bra.) 6471271[/snapback] Som en kar sa tidligere i tråden, fra episode 15-17 så blir det helt konge. Jeg pinte meg gjennom de 10 første episodene kun fordi at en kompis sa at det var en skambra serie, men fra og med episode 15-17 så ble jeg helt hektet. Tror jeg så rundt 16 episoder på en dag for det var så usannsynlig spennende Slenger meg på "episode 88 var en smule kjedelig"-bølgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Episode 1 har blitt dubba av noen fans fra Bleachportal. :!: Husker når de startet å lete etter folk for mange måneder siden og alle sa det aldri kom til å bli noe av det. Men det ble ikke noe spesielt bra heller da, dårlig lydkvalitet er det også. http://www.bleachportal.net/bleach/multime...fandub_episodes Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Episode 1 har blitt dubba av noen fans fra Bleachportal. :!: Husker når de startet å lete etter folk for mange måneder siden og alle sa det aldri kom til å bli noe av det.Men det ble ikke noe spesielt bra heller da, dårlig lydkvalitet er det også. http://www.bleachportal.net/bleach/multime...fandub_episodes 6483157[/snapback] Dette vet jeg ikke om jeg tør høre / se på Lenke til kommentar
LooneyTune Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Dubbing av bleach og annen anime er bare tull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå