nAD Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 82 i anime'en og kap. 228 i mangaen. Mangaen er konge! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 82 i anime'en og kap. 228 i mangaen. Mangaen er konge! 6231795[/snapback] Haha, nei. Kapittel 228 er det aller nyeste! Anime'n er fortsatt på kap. 180 ca. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Kon var morsom EN gang.. i ettertid så er både han og resten av mod.souls'a (når de er i tøydukkeform) irriterende.. Kanskje med unntak av Nova, for han sier ikke noe! En ser da Hollow-Ichigo før ep 65? Når han sloss mot Kuchiki Byakuya? Ellers var jeg positivt overrasked over filler-historien, men de siste episodene har vært liiiitt langdrygelige.. På tide å avslutte synes jeg! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 avslutte? nei, serien er enda bra. og som du vet så er dette fillere. du får nok vente å se når de er over om serien vil holde seg oppe Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Å jeg mente ikke avslutte serien, men avslutte denne story'n Serien er liiitt for konge til å bare ta den av plakaten sådær Lenke til kommentar
Solid Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Synes denne serien brukte veldig lang tid på å dra seg opp. Ble ikke ordentlig interresert før episode 16,17. Noen som er enig? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) nei, jeg selv ble fort interresert i serien. Særlig i episoden når Ichigo ble en Shigami. Etter det har interresen holdt seg opp og nå venter jeg bare på at fillerne skal gå over Post nr 1500 Endret 28. juni 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Synes denne serien brukte veldig lang tid på å dra seg opp. Ble ikke ordentlig interresert før episode 16,17. Noen som er enig? 6396726[/snapback] Kan si meg litt enig der ja, men selv syns jeg det var en bra serie i starten. Men ikke så kult med hollows og sånt i Karankura, men når de kom til Soul Society ble det en veldig bra serie (helt til ep. 63, da sluttet jeg å se på anime'n) Endret 28. juni 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Syntest selve historien var nokså spennende etter episode 1 jeg, satt og lurte på hva som skjedde etterpå hele tiden Men det tok jo helt av når de reiste til Soul Suciety! Da fro den seg opp til å bli like bra som Naruto for min del Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Men det tok jo helt av når de reiste til Soul Suciety! Da fro den seg opp til å bli like bra som Naruto for min del 6398631[/snapback] Det ble bedre enn Naruto Endret 28. juni 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Nja, ok da! Det er nok overgått Naruto Men dersom Naruto del 2 får det boostet i histrie, spenning og action som Mangen fikk, blir nok dette helt sykt konge! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) ja det kan du nok ha rett i Noen som vet hvor jeg kan skaffe disse? Bleach (movie) Bleach - The Sealed Sword Frenzy (OAV) Endret 29. juni 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Filmen har vel ikke kommet enda.. Og OAV'ne skal kunne lastes ned fra bleachportal.net .. En trenger bare å registere seg først som er gratis. Lenke til kommentar
LooneyTune Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 finnes d noen bra sider fra norge utenom outland.no dr eg kan kjøpa bleach manga'n?? Får ikje kjøpt fra outland.no pga di seie d e nåke gale me ip'n min Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Siste episode var jo faktisk bra Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Siste episode var jo faktisk bra 6448637[/snapback] jada, men har stor tro på at den neste vil bli bedre. Etter å ha sett navnet på episoden så høres den bra ut Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Bra at det tar seg opp igjen.. de 3 episodene FØR denne var jo kjeeedelige og forutsigbare Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Bra at det tar seg opp igjen.. de 3 episodene FØR denne var jo kjeeedelige og forutsigbare 6450617[/snapback] men, så lenge det er fillere kan man aldri vite om det vil ta seg om eller om hvor lenge det vil holde seg oppe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Ukens manga-kapittel var hvertfall sykt spennende! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Kom over en fin tråd på bleachforums.com om hvordan Kubo har endret stil. Poster noen av de bildene her, kunne funnet noen bedre bilder selv, men disse er helt ok. Ichigo Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ichigo helt i begynnelsen I Soul Society Ichigo nå Inoue Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Første gang vi så henne Soul Society For øyeblikket Kon Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Han ikke forandret seg så veldig mye, men så har vi ikke sett han så mye heller. Før Etter Byakuya Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Fra kapittel 51 Kapittel 144 Renji Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Renji i kapittel 51 Kapittel 95 Rukia Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hun har også vokst, slik så hun ut første gang vi så henne Senere Hitsugaya Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lille Hitsugaya Litt mer voksen Kenpachi Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Tidlig i manga'en Kenpachi litt senere Hirako Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hirako var faktisk på forsiden av det første kapittelet Hirako nå for tiden (dere som kun ser anime har ikke sett han enda tror jeg) Endret 9. juli 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå