dotGif88 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 æsj ikkje noe Bleach på 2-3 veker. pga noe, huska ikkje heilt kva det var. Må finne det igjen. 5987306[/snapback] Husker eg rett så kommer det ny filler neste veke. Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Aha, liker ikkje filler episoder. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Sluttet å se når de begynte med fillere jeg =/ Får vel begynne å se igjen når de slutter med fillerne. Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Filler episoder ødelegger alt for meg...det er ikkje sånn det er, de lager et eller annet møl. Kan ikkje huske gode filler episoder frå anime. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 herregud. slutt å syte... filler spisodene er da ikke noe gale. blir nesten litt sint på folk som ikke vil se fillere bare fordi de er fillere. Syntes de siste episodene var antastiske jeg. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 herregud. slutt å syte... filler spisodene er da ikke noe gale.blir nesten litt sint på folk som ikke vil se fillere bare fordi de er fillere. Syntes de siste episodene var antastiske jeg. 5991834[/snapback] Sammenlignet med da de var i Soul Society er fillerne noe forbannet drit Lenke til kommentar
MagnusK Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Filler episoder? er det det som er av bleach nå.... det har jeg ikke en gang tenkt på som filler så syns jeg det er bra, men jeg er ening i at det var mye bedre når de var i soul society. jeg syns noen av de nyeste episodene har noen dumme hull i seg... eks: at ichigo plutselig ble veldig mye dårligere. hvis noen har sett filler episodene i bleach og naruto, vil nok de fleste være ening med meg i at bleach filleren er strålende og bra i forhold til naruto sine fillers. for de som ikke har sett bleach filler episodene vil jeg anbefale at dere ser dem Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Skjønte ikkje at det var fillere før ein kompis, som forresten hater fillere, sa det var det. Synst ikkje fillerene i bleach er så gale om eg samenligner dei me andre fillere *host* naruto *host* husk: Det kunne vært mykje værre, det er sånn eg tenker når eg ser fillere Lenke til kommentar
MagnusK Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Trodde ikke det var filler jeg heller, før noen kom og ødela, og sa at det var filler Det var sykt kjipt Men til filler å være er det kjempe bra Jeg har ingen andre fillere å sammenlikne med, så bleach filler er den beste filleren jeg har sett Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Tror det er mest folk som leser mangaen som misliker fillerene, for de ser hvor dårlige episodene er i forhold til hvordan de kunne ha vært hvis de hadde fulgt videre på mangaen. Det, og faktumet at de ikke kan gjøre så mye med de forskj. karakterene, for det er han som lager mangaen som bestemmer hvordan de skal utvikle seg, og ikke studioet som lager fillerene. :] Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Det er akkurat sånn det er Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Selfølgelig er ikke fillerene like gode/gøye som da de var i soul society. Men det er ikke noe grunn til å slutte å se på. Fillerene er ikke dårlige, og jeg tør si at jeg koser meg like mye som i orginalhistorien (med unntak av episoden med tvillinguttene. meh) Ichiog er svakere nå fordi han er i virkelige verden. det var også Renji og baykuga (vet ikke hvordan det staves) i den virkelige verden. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 har nå sett meg opp til episode 61 i Bleach, så jeg begynner å lure om når fillerene starter? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 har nå sett meg opp til episode 61 i Bleach, så jeg begynner å lure om når fillerene starter? 6120190[/snapback] Når de kommet tilbake fra Soul Society og møter på Bounts. Lenke til kommentar
nAD Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hvor langt er epsidoene(82) komt i forhold til mangaen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) har nå sett meg opp til episode 61 i Bleach, så jeg begynner å lure om når fillerene starter? 6120190[/snapback] Fillerene starter vel på episode 63 eller noe sånt, husker ikke helt. Er hvertfall når de kommer tilbake til jorden. Hvor langt er epsidoene(82) komt i forhold til mangaen? 6222998[/snapback] Er ikke helt sikker, men episode 63 er ca. chapter 180 tror jeg. Endret 1. juni 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 jada har fått med meg hvor fillerne starter. har sett alle episodene og venter i spenning til de starter igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 jada har fått med meg hvor fillerne starter. har sett alle episodene og venter i spenning til de starter igjen 6223199[/snapback] Hehe, ok. Så ikke datoen på innlegget, er noen uker siden. Men jeg har ikke sett mer av anime'n enn til episode 65. Er det noe du "må" se for å få med deg historien? Har hørt at du får se hollow Ichigo og slikt, det ødelegger jo historien helt! (Du skjønner hva jeg mener hvis du leser manga'en) Lenke til kommentar
Alcheon Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Er kon løvebamsen?...søteste bamsen :!: Jah...Bleach er fenomenalt! Noen som vet hvor langt den har kommet hittil? Endret 2. juni 2006 av Alcheon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå