""" Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Tsuki blir vel sett på som de overlegent beste nå om dagen. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Bruker selv SGKK som archiving, mens jeg ser fra Horrible subs med nye. Vil si at SGKK er de beste der ute. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Siste episode var spennende. Men noe jeg irriterer meg over er at de bruker ganske lang tid på å oppsummere tidligere hendelser. Jeg tror de bruker mer tid på det enn de gjorde før... Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Grunnen til at det er så mye flashbacks er vel fodi de rett og slett har startet hovedarcen for tidliig i forhold til hvor langt mangaen er, er det ikke det? Ikke at jeg har peiling, men sitter med det inntrykket. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Eller kanskje animen er blitt litt krevende å lage. De har jo hevet det visuelle et par hakk i forhold til hvordan det var før, så det kan jo hende at de ikke greier å produsere like fort som før. Da legger de inn et minutt eller to ekstra med flashbacks. Eller begge ting... det er jo ikke usannsynlig det du sier. Endret 22. desember 2011 av Dohvakiin Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg mener å ha lest om Bleach-fans som var skuffet over at mainarcen var tilbake allerede nå, da de mente at de fremdeles var alt for nær mangaen. Husker ikke hvor jeg leste det. Skal se etter. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Ahh, spennende episode. Dette tar seg jo opp for hver episode. Deilig! Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Ahhh episode 358 var skikkelig bra! Ordentlig spennende hvordan ting utvikler seg herifra! Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Da har jeg akkurat sett episode 356, 357 og 358. Gode greier! Faen så ond Tsukishima er. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 nå begynner det å bli spennende og forvirrende. Lurer på hva som skal skje Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Sett episode 361, fyyyy faen så bra! Gleder meg så syyykt til neste episode, vet ikke om jeg klarer å holde meg vekke fra mangaen! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Ja det blir spennende nå. Klarer ikke å se hvem som skal bli den nye store bad guyen akkurat nå da. Får vel vente å se Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 http://www.animenewsnetwork.com/news/2012-02-23/bleach-tv-anime-ending-on-march-27 Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 362 var jævlig kul. Gleder meg som faen til 363 nå. Er dømt til å bli feiende flott! 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Si fra når denne triste arcen er over, heller. Den nye arcen i mangaen har potensiale i alle fall, skulle gjerne sett den animert. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Siste episode kommer 27. mars (episode 366), så den blir nok ikke animert med det første. Den kan fortsette med episoder/OVAer, filmer ol. men ikke noe bestemt enda så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Sier du det bare er noen få episoder igjen av Bleach serien? Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jepp, sier nok det :/ Artikkel: Bleach TV Anime Ending on March 27 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Folk ser fremdeles på Bleach? Denne arcen i mangaen er fullstendig nyttesløs og tilfeldig. Jeg har sagt det før og sier det igjen. Bleach burde ha blitt avsluttet med et brak, en full konfrontasjon mellom Soul Society og hollows. Ikke noe hueco mundo tull, vaizards og all den dritten. Det har bare ødelagt kvaliteten den første sesongen hadde å by på. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Folk ser fremdeles på Bleach? Denne arcen i mangaen er fullstendig nyttesløs og tilfeldig. Jeg har sagt det før og sier det igjen. Bleach burde ha blitt avsluttet med et brak, en full konfrontasjon mellom Soul Society og hollows. Ikke noe hueco mundo tull, vaizards og all den dritten. Det har bare ødelagt kvaliteten den første sesongen hadde å by på. Det er det DU mener. For min del er det for det meste fillersen som er dritt. Endret 2. mars 2012 av GtHoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå