kloningen Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Halvveis spoiler, ikke helt, men får legge den i spoilertag alikevel: Om det er "fullbring" arcen fra mangaen, så virker det i starten litt filler ish, men det har kommet seg og det bringer faktisk litt utvikling i historien for veldig mange av karakterene Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg liker de nye episodene Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Er faktisk enormt imponert over hva de har fått til. Er et skikkelig løft fra sist arc, og igjen er anime'n bedre enn mangaen slik som i Soul Society arc. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hm, får kanskje begynne se animen igjen jeg. Synes ikke fullbring-arcen var så utrolig bra i mangaen. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Er de ferdige med filler? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ja. De to siste episodene er skikkelige. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 jaaa Så var det bare å finne tid til å se episoder igjen nå da XD Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Bleach har begynt å bli spennende igjen Gleder meg til neste episode! Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Samme her. Selv om jeg har lest helt fram til siste kapittel i mangaen, følger jeg med på animen. Den er så bra nå at jeg synes den er mer en verdt å få med seg. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg har faktisk ikke lyst til å lese mangaen, fodrdi da spiler jeg bare for meg selv.. Tror ikke jeg kommer til å syns animen er like spennende når jeg vet hva som kommer til å skjer Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Så fillerne er over? På tide å se på Bleach igjen, med andre ord. Hater å ikke huske hvor jeg avsluttet. UGH! Endret 20. november 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg liker de nye episodene. Begynner allerede å bli spennende. Digg! Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Av en eller annen grunn skulle jeg nesten ønske Ichigo var mer OP når han fikk tilbake kreftene sine. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Han skulle bare fått den der super-mega-awsome hollowfication-greia si som han eide Ulquiorra med med en gang, tenker du? :!: Endret 24. november 2011 av MækkTævvish Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Kombinert med budsjettet de brukte på Findor vs Hisagi, tenker du på? Latterlig prioritering, haha. Denne AMV'en gjør ære på kampen da. http://www.youtube.com/watch?v=s8vvTQDrPec Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg likte svært godt den perioden av Bleach Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Dette her har irritert meg, noe dere her kanskje straks kjenner igjen... Hueco Mundo ...eller Waco Mundo ^^ jeg har sett begge deler online. Hvem er riktig, er det to forskjellige ting eller bare en veldig vanlig skrive feil på web'en ? Endret 25. november 2011 av FullSpectrum Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Er ikke 100% sikker, men tror at Hueco Mundo er navnet på Engelsk, mens Weko Mundo er navnet på japansk. Utdrag fra Wikipedia: Arrancar: The Hueco Mundo Sneak Entry arc (破面・虚圏 潜入篇 Arankaru Weko Mundo Sennyū Hen) Endret 25. november 2011 av Fred7555 Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Er ikke 100% sikker, men tror at Hueco Mundo er navnet på Engelsk, mens Weko Mundo er navnet på japansk. Utdrag fra Wikipedia: Arrancar: The Hueco Mundo Sneak Entry arc (破面・虚圏 潜入篇 Arankaru Weko Mundo Sennyū Hen) I see, takk for infoen, det virket trolig. Litt tabbe at de sier fonetisk\audioelt Wako Mundo på anime'en med Engelsk Dub da, som egentlig er det riktige da, men oversetter ordet skriftlig til noe annet på engelsk. De har klart og skape litt forvirring med det tror jeg, og ikke bare for meg ser jeg online. P.s. Har sett bleach helt til sesong 9 nå Og vil ha MER. Leter fortsatt etter en eng dub med god kvalitet though. Men skal se Diamond Dust rebellion i mellomtiden. Spoiler fra sesong 8: Ingen spoiler knapp i editerings vinduet Jatte kult det var når Grimmjow stjal Orihime og sa Ulquiorra kommer til og finne ut av det snart og komme hit,,,,,phzzzzz og der står han Pluss når Grimmjow går gjennom veggen isteden for døra siden de to Arrancar jentene ødela den lol !!..Where did you come from? What do you mean I just came trough the wall you stupid. hahaha Så bra, den anime'en har sine øyeblikk. Endret 25. november 2011 av FullSpectrum Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) For nysgjerrighetens skyld, hvorfor velger du engelsk dub fremfor japansk med engelsk sub? Foresten, er bare å skrive [spoiler] Det du ønsker å spoile [/spoiler] for å få en spoiler. Endret 25. november 2011 av Fred7555 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå