Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Aizen sin tale på slutten som var høydepunktet i kampen for min del, fungerte veldig bra. Akkurat slik som i mangaen. Med den visuelle kvaliteten som var i Soul Society historiedelen og dette tempoet, tror jeg det hadde vært bra som helhet også. Menmen, håper det kun er en eller to episoder igjen, slik at vi får en lang pause og produksjonsteamet igjen kan animere så mye de vil av handlingen med god samvittighet. Det har vi sett at er til vårt eget beste, med suksessen av Fullmetal Alchemist: Brotherhood. :)

Lenke til kommentar

Håhåh! De to siste episodene var sykt fete.

Høydepunktet...:

var faktisk Aizen da han ble bura inne (herregud så bra voiceacting akkurat da, med skrikene osv. Deilig som bare det!) og da Ichigo får vist frem sine krefter. Deilig som bare det!

Lenke til kommentar

Haha, denne episoden luktet oppvarming til ny fillers på lang vei.

Ichigo sine krefter forsvinner imotsetning til mangaen gradvis, og Urahara opplyser at det kan ta alt fra en dag til et år før de forsvinner helt. Altså har de helgradert seg for å kunne lage både en kort fillers og en lang en dersom de bestemmer seg for det. Finn dere en annen ku å melke, please. Jeg stopper iallefall å se Bleach her og nå.

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Ichigo sine krefter forsvinner imotsetning til mangaen gradvis, og Urahara opplyser at det kan ta alt fra en dag til et år før de forsvinner helt. Altså har de helgradert seg for å kunne lage både en kort fillers og en lang en dersom de bestemmer seg for det. Finn dere en annen ku å melke, please. Jeg stopper iallefall å se Bleach her og nå.

Signert!

Lenke til kommentar

Haha, denne episoden luktet oppvarming til ny fillers på lang vei.

Hvor leser du mangaen?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...