Agentspoon Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Godt mulig. Endingen på hver episode er en ganske god bekreftende indikasjon på at det er over for nå (sangen er forresten av Rookiez is punk'd, som også har brilliante verk i bla. Durarara). Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 mangaen har ihvertfall fortsatt etter alt dette. begynt på noe nytt Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Bare vi ikke får to år med bedritne fillere.... Lenke til kommentar
Notil Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Oi. Alt jeg kan si... Om du ikke har sett episode 308, gjør det! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Venter på SGKK release.. : 3 EDIT: Heftige saker ja! Endret 10. februar 2011 av Möllers Tran Lenke til kommentar
viking-chan Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Så 308 i går. DERFOR liker jeg shounen. Jeeee! :!: Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Fyfaen så syk episode 308 var.. Var vell verdt alle fillerene for å så få denne episoden! Nerdgasm Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 OOOOOOOOOOEPIODETREHUNDREOGNINÅNÅNÅNÅNÅNÅ!!!! Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Aizen sin tale på slutten som var høydepunktet i kampen for min del, fungerte veldig bra. Akkurat slik som i mangaen. Med den visuelle kvaliteten som var i Soul Society historiedelen og dette tempoet, tror jeg det hadde vært bra som helhet også. Menmen, håper det kun er en eller to episoder igjen, slik at vi får en lang pause og produksjonsteamet igjen kan animere så mye de vil av handlingen med god samvittighet. Det har vi sett at er til vårt eget beste, med suksessen av Fullmetal Alchemist: Brotherhood. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Var sykt bra episode.. Jeg likte selv slutten best. Blir veldig spennende å se hva som skjer med Bleach fremmover nå. Mye som har skjedd (kan ikke si hva, siden jeg ikke klarer å få til quote). Jeg gler meg Endret 15. februar 2011 av XFXforce Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Når denne sesonger er ferdig, håper jeg alvorlig (for ørtende gang...) på en pause. Studio Pierrot bør ha fått med seg at ingen likte fillerhelvetet i Naruto. End with a bang sier nå jeg. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Håhåh! De to siste episodene var sykt fete. Høydepunktet...: var faktisk Aizen da han ble bura inne (herregud så bra voiceacting akkurat da, med skrikene osv. Deilig som bare det!) og da Ichigo får vist frem sine krefter. Deilig som bare det! Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Haha, denne episoden luktet oppvarming til ny fillers på lang vei. Ichigo sine krefter forsvinner imotsetning til mangaen gradvis, og Urahara opplyser at det kan ta alt fra en dag til et år før de forsvinner helt. Altså har de helgradert seg for å kunne lage både en kort fillers og en lang en dersom de bestemmer seg for det. Finn dere en annen ku å melke, please. Jeg stopper iallefall å se Bleach her og nå. Endret 22. februar 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
viking-chan Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Ichigo sine krefter forsvinner imotsetning til mangaen gradvis, og Urahara opplyser at det kan ta alt fra en dag til et år før de forsvinner helt. Altså har de helgradert seg for å kunne lage både en kort fillers og en lang en dersom de bestemmer seg for det. Finn dere en annen ku å melke, please. Jeg stopper iallefall å se Bleach her og nå. Signert! Lenke til kommentar
pxK Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Haha, denne episoden luktet oppvarming til ny fillers på lang vei. Ichigo sine krefter forsvinner imotsetning til mangaen gradvis, og Urahara opplyser at det kan ta alt fra en dag til et år før de forsvinner helt. Altså har de helgradert seg for å kunne lage både en kort fillers og en lang en dersom de bestemmer seg for det. Finn dere en annen ku å melke, please. Jeg stopper iallefall å se Bleach her og nå. Hvor leser du mangaen? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Som regel Mangastream, men de har kun de nyligste kapitlene. Se Mangafox for en kjapp leser, eller Haven-Reader for litt bedre kvalitet. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 No more Bleach etter dette. Ikke før part 2 begynner. Heldigvis har Naruto sluttet med fillerne for nå. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Tror jeg står over alle fillerne. De ser helt forferdlige ut også. Glad jeg har mange andre serier å se på istedenfor 1 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Er det fortsatt fillers? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå