Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, nå kommer filler arcen.. Animen er jo HELT oppi mangaen, så det kom som forventet

Vi jo forresten også Harribel sensuren.. hu fikk jo bh, lol

Gikk opp for meg hvor lenge denne arcen har vart egentlig..

Fra rundt 230'ish til 260'ish.. Det er en god stund det. 4 episoder i mnd, 30 episoder... god..

Ja, er helt utrolig hvor fort tiden går :p 8 mnd!. Men samtidig, nå burde de vel snart slutte, nå har de jo tross alt

like mange manga kapittler ekstra foran seg (30`ish), noe som burde holde en stund snart.

Gått veldig lei fillerne nå :thumbdown: Men forrige (262) var det ett eller annet spesielt med, fikk lyst å se

Haineko(med katteørene), i en egen serie i shojo-stilen (romance generellt) :p Vet absolutt ikke hvorfor men.

Såklart med mer plot/character info osv.. Mulig jeg bare liker artstilen hun har fått. ;)

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Selv om jeg har utrolig lyst til å juble så blir jeg nok ikke å gjøre det. Leser selv mangaen så kan bare si at anime'en henger ikke lange veien etter selv etter denne filler arcen. Men bortsett fra det så stor gleder jeg meg såklart til at serien starter igjen.

Lenke til kommentar

Woooh! :new_woot:

Jeg likte halvparten av dagens episode. Det filler-greiene med Sado og Renji var litt teit. Og dte sier faktisk litt når jeg som ikke har lest mangaen rimelig raskt skjønner ut fra handling/replikker at det er fillerscener.

Jaja. Ulquiorra vs Ichigo, juhuh!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...