hans2k Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Herlighet, blir det lamere nå så vet jeg ikke hva jeg gjør. "Jadda, vi vet det er en bunch med menos rundt her, men vi skal bare stå og diskutere ting i detalj i en halvtime først." Og drit i at menos vanligvis er dritvanskelige å drepe, her kan man visst ta flere i én smekk, gjerne i shikaiform. Også kan man kun prate i form av klisjeer. *frustrert* Menneh... flere enn meg som la merke til de to menosene i bakgrunnen fra 13:41 og noen sekunder utover? LOL! Nokså tragiskt ^^ Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Jaja, som Ulquiorra sier, vi får bare klare oss gjennom den neste archen også. Vel å merke litt brå avslutning på denne archen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Hufff.. Håpe det bare er en kort arc da.. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) buu starter det ikke opp igjen med hoved historien nå? Det arcet her varte jo evig, dog var det ett av de bedre filler-arcene jeg har sett (tidvis). Endret 27. januar 2010 av tobn Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Njaaa. var bra de 3 første episodene. etter det ble det bare fylt med klisjèr på klisjèer og dårlig story Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Det virker som om denne arcen er ferdig nå. Virket iallefall som en avslutning. Synes arcen var ganske bra Lenke til kommentar
viking-chan Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Dårlig arc blir erstattet av ny dårlig arc. *sur* Uluqiorra, få rævva ut av stolen, sett fra deg teen og begynn å sparke ræv! Værsåsnill? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Endelig ferdig med buhu emo-arc Når jeg tenker meg om, hadde det vært bedre å ikke ha fillere i det hele tatt. Ingen problem å gå uten anime en stund. Vet at jeg har valget om å ikke se fillerne, og vet sannelig ikke helt hvorfor jeg ser på dem. (Kanskje i håp om å se noe bra...) Vet også at det sikkert ikke går å ikke få noe Bleach i det hele tatt - blir vel de som lager det uten jobb. Lenke til kommentar
viking-chan Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Egentlig litt enig med deg, Newt32. Eller: hvis disse folka bare kunne innse hva de var flinke på og ikke, så tror jeg de kunne fått til ålreite fillere. De er jo ikke så verst på å være morsomme, ihvertfall av og til. Fillere som strandepisoden synes jeg er helt greit Lenke til kommentar
viking-chan Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Ny filler... Pøh. Synes de morsomme bitene var bra, men resten..? BLÆ! * frustrert * Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Er dattebayo nede og går eller? Får ikke opp siden når jeg prøver å gå inn. Lenke til kommentar
viking-chan Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Nope, ikke jeg heller... hm. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Bra de legger litt humor i filleren.. hvis ikke hadde jeg ikke giddet å sett. Siste delen, shinigami golden hermer sykt etter naruto episode 101 XD Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Siste delen, shinigami golden hermer sykt etter naruto episode 101 XD My words exactly! Ser ut som om denne filleren i det minste blir overlevbar. Bleach-wiki'en sier at fillerne slutter i April, canon fortsetter den 13: http://bleach.wikia.com/wiki/Spoilers (ADVARSEL: SPOILERE PÅ BÅDE AMIME OG MANGA!!!) Endret 10. februar 2010 av S-r-ex Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg synes den arcen som går nå er litt morsom, de har vel fått stor nok avstand til mangaen nå har de ikke det? Lenke til kommentar
viking-chan Skrevet 17. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2010 Dagens ep: Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Fillerne begynner å bli møka dårlige. Lenke til kommentar
viking-chan Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Fillerne begynner å bli møka dårlige. Har ikke sett på de nye episodene på flere uker nå, Zabimaru som skulle ut og finne seg selv ble virkelig dråpen som fikk det til å renne over for min del. Begynte å se gamle episoder om igjen i stedet, nice! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Kommer tilbake til min egen PC får jeg vel bare se Ichigo vs Byakuya igjen. Beste Bleach-fighten av dem alle. Heldigvis er det ikke lenge igjen av fillerfaen, 13 april ER VI FERDIGE!!!! Lenke til kommentar
viking-chan Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Heldigvis er det ikke lenge igjen av fillerfaen, 13 april ER VI FERDIGE!!!! Er det sant!? :!: Enig i at Ichigo vs Byakuya er en av de beste fightene. Renji vs Byakuya var ikke dum den heller, eller Zaraki vs Nnoitra. Eller Ichigo vs Grimmjow. Mange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå