kloningen Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Spennende episode :3 Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Byakuya er jammen meg blitt skikkelig bad ass! Lenke til kommentar
B-E-T-A Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Episode 243 er nå ute! Og den har den mest EPICE endingen EVER! Lurer på hva han ler av. Kan ikke vente til neste episode! Denne filleren er faktisk blitt litt mer intresang en selve mangaen/hoved serien selv xP Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Episode 243 er nå ute! Og den har den mest EPICE endingen EVER! Lurer på hva han ler av. Kan ikke vente til neste episode! Denne filleren er faktisk blitt litt mer intresang en selve mangaen/hoved serien selv xP Du sier noe der. Iallefall sånn som situasjonen i mangaen er nå. Likte reaksjonen til Soifon når Yoruichi plukket henne opp Lenke til kommentar
B-E-T-A Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 likte reaksjonen til Soifon når Yoruichi plukket henne opp Hehe, ja du sier noe der. Og det er genialt hvordan zanpaktouen hennes forsatte å mobbe henne i det uendelige. Så likte jeg episoden før denne da, ihvertfall det etter creditsen: "I wonder why Captain Zaraki's zankaptou is not here?" "You idiot, if it was here all of soul society would be laid in ruins!" "So the producers stepped in?" "Exactly" Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Dette var faktisk uventet. Og en skikkeling bump i animasjonen mot slutten også, den eksplosjonen er faktisk noe av det beste jeg har sett i serien. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Vel, det ser ut som at fillerne snart er ferdig. Endret 16. desember 2009 av Newt32 Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Har vært en veldig bra filler iallefall Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 elendig animasjon av flash cry synes jeg Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Alt dette i nyeste episode var ganske......................uventet.......................................... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Syns denne filleren kan slutte snart. Var kult i starten, men nå er det bare kjedelig.. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Enig, nå er det blitt dratt ut litt for lenge Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Dagens fight: EPIC!!!! Beste fillerkampen på langt! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Enig, den fighten var ganske bra laget Lenke til kommentar
viking-chan Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 *joiner* Jeg er møkk lei av fillere (strengt tatt er jeg prinsipielt imot dem, men det er vel en annen diskusjon). Den her er vel strengt tatt bedre enn mange av de andre (f.eks. The New Captain, Shusuke Amagai-arcen *grøss*), men nå er jeg lei. Den episoden har var ikke så verst, da Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Haha, cero maskingevær eller hva het den raske cero-versjonen? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Kommer det enda mer fillere etter Zanpakutō Unknown Tales? Ser i hvertfall sånn ut på Wikipedia Lenke til kommentar
viking-chan Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Kommer det enda mer fillere etter Zanpakutō Unknown Tales? Ser i hvertfall sånn ut på Wikipedia Aw, HELL NO! Lenke til kommentar
viking-chan Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Herlighet, blir det lamere nå så vet jeg ikke hva jeg gjør. "Jadda, vi vet det er en bunch med menos rundt her, men vi skal bare stå og diskutere ting i detalj i en halvtime først." Og drit i at menos vanligvis er dritvanskelige å drepe, her kan man visst ta flere i én smekk, gjerne i shikaiform. Også kan man kun prate i form av klisjeer. *frustrert* Menneh... flere enn meg som la merke til de to menosene i bakgrunnen fra 13:41 og noen sekunder utover? LOL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå