Sekai-ichi Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg er sulten=( Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Dagens episode er grei nok, ok blanding av action og humor. Og cliffhangeren henger åpen på vidt gap. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Synes det var litt irriterende at kampen mellom Ikkaku og zanpaktouen hans ble stoppet. Tror nok at den kampen der kunne hatt et godt potensiale til å bli en spennende kamp. Lurer veldig på om Buyakuya faktisk har fått tilbake zanpaktouen sin eller om det bare er zanpaktouen hans som lager en illusjon. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Kunne Senbonzakura lage illusjoner? Når det gjelder Ikkaku vs Hozikimaru, så ville den bli veldig skjev. Mener du at Ikkaku uten engang shikai bare skulle gått "ORA-ORA-ORA-ORA-ORA-ORA" mot Hozikimaru med bankai? Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Synes den siste episoden var ganske bra. Virker som om Toushirou og Hyorinmaru har veldig lik personlighet. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 OH MYYY GAAAWWWDDD!! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Bleach movie 3 er subbet av DB Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Fantastiske greier! Har filmen nede om et par minutter. Traileren virket ganske god - får håpe filmen er likedan =) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Nice takk for tipset! 1min igjen av nedlasting :] Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Jeg er skuffet over Dattebayo subs.. De har bestemt seg for å ikke skrive "Getsuga tenshou" osv og heller skrive den direkte oversatte betydningen.. patetisk. EDIT: Forresten.. animasjonene i bleach movie 3 er herlige :] EDIT2: Ok da var filmen sett. Ganske bra, men fortsatt ikke bedre enn diamondust rebellion (nr 2). Ble litt for mye av det samme egentlig. Endret 4. oktober 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 ja, jeg vet asz! patetisk å oversette! bedre å bare skrive romaji Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Synes Fade to Black var god! Kampscenene synes jeg var godt gjennomført - og utrolig tøft at Uruhara Kisuke kom til Seireitei. Likte også veldig godt måten de forskjellige personlighetene ble fremstilt i filmen, og hvordan de forskjellige var i den tiden de hadde mistet hukommelsen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ja! glemte å nevne det, evig fett at urahara kom til Seretei Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Sovnet halvveis ut i filmen. Synes den tok seg alt for mange friheter i forhold til original-historien uten å forklare noe som helst. (Urahara skal jo være utestengt fra SS?) Selv døvblinde folk hadde merket forskjell mellom melkeku-stilen som gjennomsyrer filmene og fillerne mot Kubo-stilen. Tempo, kameravinkler, karakterene og ikke minst dialogene endrer seg fullstendig. Det hele virker som et stykk scooby-doo episode: (SS får problemer - Ichigo stikker til Urahara for briefing - Pisspreikdialoger og suppehistorie her - Konklusjon hvor det eneste som mangler er at hele gjengen ler på slutten Det verste er at de gamle karakterene skifter personlighet over natta. Ichigo blir en suppegjøk, Rukia blir enda mer suppegjøk enn fra før, Kira er emo, Ukitake er ikke syk lenger, Yamamoto begynner plutselig å høre på folk osv osv.. Jeg kunne jo bare droppa å se fillere og filmene. Men kunne de ikke laget noe bra istedenfor? La Quentin Tarantino lage en episode f.eks :-) Endret 7. oktober 2009 av Venesis Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (Urahara skal jo være utestengt fra SS?) Ble forklart i filmen - Urahara sier: I have always known how (å komme til SS) men uansett, ja filmene er melking Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det er jo nesten selvsagt at filmene ikke blir helt lik serien. Men filmen i seg selv uten å se tilbake på den originale serien synes jeg var bra. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hvor er det i bleach nå ? Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hvis det er serien du snakker om, så er til og med episode 240 kommet ut. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Er serien jeg tenkte på ja, mtp dette er anime tråden. Men jeg lurte på hvor i mangaen eller er det fillers? Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Fillers nå ja, siste episode med mangamateriale var vel i episode 226, hvor vi finner ut hvordan topp 3-lista til espadaene ser ut. Mangakapittel: 339 tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå