Kenichi-san Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Kul episode =P Hollow Ichigo ftw! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) tror jeg mister nett 1 dag=O skal til sånn.. skole.. camp.. ute.. ting=P uten anime eller internett for en dag! NOOz! så benytter meg av anledningen til å spamme og være usaklig.. så baile før hatemailen fra moddene kommer=P oh yeah! wut-? for lite bleach relatert? ye? well, my arselingses be the wider above more shafts anywayz bitchez!! doushita, doushita?? akirameru kai!? DAKARA-! itta darou- sekai ichi ga kono ore-sama da!! HAHA-! zettai ou ni naru, kono mama de, kantan no koto da! waga sonzai ni kate omourukai? nara yattermiro! HÆH! nanishiteru? doko ni megakeru?! Endret 19. august 2009 av 世界一 Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Kul episode =P Hollow Ichigo ftw! Ja! Lurer egentlig på hvor sterk Ichigo hadde vært om han hadde blitt 100% hollow. Men hvordan kan Muramasa være zanpaktouen til Ichigo? Det er jo Zangetsu som er zanpaktouen hans. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 100% hollor er han jo i denne episoden. Spørsmålet du leter etter er.. Hvor sterk er ichigo i "arrancar/espada" form hint hint. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 wow wtf=P? overseerne as! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Kan Muramusa være Kenpachi's Zanpaktou? Hmmm, jeg tenkte også det med en gang han sa at han var en Zanpaktou. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Jeg tenkte meg det! Hollow Ichigo gir faen i muramasa og har bare lyst å banke møkka ut av han :!: Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Han har vel generelt lyst til å banke møkka ut av de fleste Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Og fightingen trapper seg langt over det vi så i HC-arcen, på langt den beste filleren til nå! *Tenker tilbake på kakebakeYumichika, GRØSS* Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Gaaw! Epic fillers is epic! Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Må si jeg gleder meg til neste episode Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Ja, disse fillerne var faktisk ikke så værst. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Synes det egentlig blir litt sånn krim-versjon av Bleach. Bare litt utradisjonell krim Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Steike, den siste episoden var utrolig bra! Fikk litt av svarene rundt Muramasa også. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Denne filler-arcen bør vare en stund, slik at mangaen kommer seg minst 5 minutter videre.... Men...kanksje jeg skulle gå lang tid tilbake og se Ichi vs Ken? Og Ichi vs Byakuya? Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Imponert over desse fillerane. Hadde eigentleg berre tenkt å legge denne serien på hylla fram til hovudstoryen byrja igjen, men etter at eg såg dei positive reaksjonane her so måtte eg berre sjå nokre episodar, og vips so var eg hekta. Har nokre tankar/spørsmål då (legg dei i spoiler for sikkerheits skuld): 1. Kvifor kunne Renji bruke sin Shikai? Det var jo råkult at han faktisk kunne det, men forstod aldri kvifor. 2. Eg håpar verkeleg at Zaraki Kenpachi dukkar opp snart i denne filler-arcen. Han bryr seg vel ikkje om at han ikkje kan bruke Shikai og Bankai, so for han skal det vel ikkje vere noko pes:P Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor 1: Min teori er at shinigami og zanpakuto aldri var fullstendig adskilt. Som vi så, ble de kverka i kamp gikk de bare tilbake til normalt. Siden de aldri var adskilt til å begynne med, så kunne man mned viljestyrke oppnå shikai. 2: Nettop fordi han ikke bruker shikai/bankai, så ble han droppet ut fordi dette ville velte fullstendig om på ham som figur. Plooootselig kan han bruke begge deler, liksom....dukker vel opp i en cameo på slutten, "hva faen skjedde?!".... Endret 15. september 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Hmm, ingen episode idag? : o Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Hmm, ingen episode idag? : o Nei, ingen episode i dag. Men i morgen derimot! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Åja.. tror fortsatt at det er onsdag idag XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå