pxK Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Aha, ja det var jo litt sensur der ja. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Jaja, nå kommer filler arcen.. Animen er jo HELT oppi mangaen, så det kom som forventet Vi jo forresten også Harribel sensuren.. hu fikk jo bh, lol Endret 1. juli 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Sluttet å se Bleach etter at han slo Grimmjow, episode 168, i hovedsak pga at det virket som at det kom fillere i episoden etter. Noen som vet når historien fortsetter der 168 slapp? Eller er fillerepisodene verdt å se? Noen? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Nei, hopp over til turn back the pendulum Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 IKKE kast bort tid på fillere. Fillere er fillere, IKKE bleach! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Vel å merke, Turnback the Pendulum er ikke filler og forklarer en del ting som skjedde i fortiden når det gjelder Urahara, Tessai, Aizen og vaizards. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Det vet jeg jo selvfølgelig! Baka! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Nei, hopp over til turn back the pendulum Hvilken episode starter det avsnittet? Jeg ikke noe sånn info om animen når jeg søkte, kun manga Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_bleach_episodes Forskjellen på manga og anime er "List of bleach chapters", og "list of bleach episodes". Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Er det bare meg, eller kommer vi til å få se masse folk gå BANKAI! når fillersene er ferdig? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Ja, vi får vel se Hitsugaya og Soi Fon, og muligens fyren i blomstrete kimono. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Ser for meg SoiFon skikkelig pissed, for så å si "BANKAI!" rolig og bestemt. *Shivers* Lenke til kommentar
pxK Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Vedder på at shinigami gjengen begynner å tape, så kommer vizards og hjelper til. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Likte denne filleren egentlig. Ikke altfor mye fillerish, men mer et slags tillegg. Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 er ikke helt nytt heller faktisk, en del av episoden har faktisk blitt tegna til mangan av Kubo Tite før : http://www.onemanga.com/Bleach/107.5/01/ http://www.onemanga.com/Bleach/205.2/01/ Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Så det som er i animen nå er på en måte det som var før selve "historien" begynte? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Er det Turn back the pendulum som er "fillerene" nå? Følger ikke helt med, men i så fall så er det hva som var før historien begynte. Det er historien, så det må fåes med seg. Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Er det Turn back the pendulum som er "fillerene" nå? Følger ikke helt med, men i så fall så er det hva som var før historien begynte. Det er historien, så det må fåes med seg. nei, "turn back the pendelum" har vært, fillerne nå er basert på manga som kubo tite har tegna men som ikke vart publisert trur jeg Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Veldig bra episode Føltes som at jeg så første episode på nytt men med mer "bakgrunnsinfo" i like it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå