Unlimited LTD Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hva? Hvor langt har animen kommet, i forhold til mangaen? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Animen er et par måneder unna mangaen så om ikke lenge kommer det fillere. Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Den nyeste episoden hadde syke effekter. Den beste episoden i denne arcen så langt! Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Den nyeste episoden hadde syke effekter. Den beste episoden i denne arcen så langt! Enig Men at det er stor sannsynlighet for at Ikkaku har tapt? Håper virkelig ikke det er greien. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kanskje det er studioet som har begynt å ta seg sammen? Det ser ikke like heftig ut som Ichi vs Ken, men et godt stykke over det vi har sett på lenge. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Jeg kan være enig i bra effekter på siste 2 episodene, men hva skjedde med "speed up the pace" Syntes hele greia gikk skikkelig fort over i forhold til manga´en... Bare hisagi sin fight skulle idet minste gått over 1,5 (kanskje 2 episoder) syns jeg. + hvorfor gjøre alt så komisk?.. tenker på når Tetsu sier til madarame: Your bankai don´t even compare to his" bla bla.. Når jeg leste dette i mangaen, fikk jeg ikke akkurat inntrykk av at dette ble sagt med noe komisk tonefall + at han sa det ganske fort? = P *ble litt frustrert jeg nå* men det var mest pga førstnevnte "hastverk i historien".. edit: Animen er et par måneder unna mangaen så om ikke lenge kommer det fillere. sant, så sant... copy/paste fra MAL sitt forum = P ikke spoiler - trygg for anime seere "Kubo and Masashi Kudō (adaptation from manga to anime in Bleach) are working on an original filler due to broadcast this July in a recent interview. This was reported in several Japanese blogs just this week. Seems that this filler will focus on the theme "incarnation of zanpakutō (斬魄刀の具現化)". It's not very clear what the actual story will be about, but it guess it will revolve around the spirit forms of the shinigami's weapons. And there will be a first look at the spirit form for Rukia's Sode no Shirayuki. This new filler will happen right after the Top 3 Espada reveal their numbers, before going back to HM to the Ichigo VS Ulquiorra battle." flott Endret 26. mai 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ikke overraskende at det kommer en filler. Så nære som animeen ligger opptil mangaen nå, så må noe gjøres. Bl.a. and Kubo får opp tempoet på historien. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kan ikke tenke meg at de greier å holde på på denne måten stort lenger. Å stadig vekke måtte putte inn flere og flere fillere kan ikke gjøre serien så veldig populær etter hvert. Den ender nok som D. Gray-man til slutt. Burde forøvrig kanskje begynne å se igjen. Turn Back the Pendulum burde jo være helt greit, og høres ut som det har vært en del bra i det siste. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 var det derfor de stengte d.gray man? (ikke la det skje med bleach) Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Den var kommet altfor nærme mangaen, og hadde ikke noe plass for filler. Samme skjer med Bleach, i og med at mangaen beveg seg i snegletempo, slik at animen trenger å bruke 2-3 kapitler for å lage episoder der det faktsik skjer NOE i det hele tatt. Resultatet blir at de putter inn filler der det absolutt ikke er plass for dem, slik de har gjort med de siste fillerarcene, og serien ender vel opp med mer filler enn canon til slutt. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Begynner bare å bli mer irritert på vise kapteinen til Soi Fong. Føler det blir så veldig useriøst med en gang han kommer inn i bildet - når det egentlig er en ganske seriøs setting. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er ikke over enda... Men ja, han er irriterende. Hadde jo håp om at hele greiene bare var for å forvirre, men han var jo sånn også etter at han hadde slått den mamuten... <_< Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ja. Et øyeblikk trodde jeg det var en mulighet for at han kom til å være seriøs. Egentlig, så skulle jeg bare ønske at mammuten kverket ham Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Sluttet å se Bleach etter at han slo Grimmjow, episode 168, i hovedsak pga at det virket som at det kom fillere i episoden etter. Noen som vet når historien fortsetter der 168 slapp? Eller er fillerepisodene verdt å se? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Faktisk en grei episode, 2 chapters uten fillere! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 agreed, men det var da fælt til sensur da Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Når Matsumoto blir eid av Allon (monsteret), i mangan mister hu halve sida/magen etc.. i animen prøver de å skjule mest mulig.. det meste jeg så var skrubbsår =/ Se Matsumoto blir tynn =P Mangaen se også neste bildet, så ser du Allon holder en bit av kroppen hennes... 1 ting til - Når de 3 jentene lagde detta monsteret, så fikk vi se at armene deres ble røde og lagde en stråle =P - i mangaen så river de av armene sine og det kommer masse blod! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå