Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg kan være enig i bra effekter på siste 2 episodene, men hva skjedde med "speed up the pace" :ohmy:

Syntes hele greia gikk skikkelig fort over i forhold til manga´en... Bare hisagi sin fight skulle idet minste gått over 1,5 (kanskje 2 episoder) syns jeg. + hvorfor gjøre alt så komisk?..

tenker på når Tetsu sier til madarame: Your bankai don´t even compare to his" bla bla.. Når jeg leste dette i mangaen, fikk jeg ikke akkurat inntrykk av at dette ble sagt med noe komisk tonefall + at han sa det ganske fort? = P

*ble litt frustrert jeg nå* men det var mest pga førstnevnte "hastverk i historien"..

edit:

Animen er et par måneder unna mangaen så om ikke lenge kommer det fillere.
sant, så sant... copy/paste fra MAL sitt forum = P ikke spoiler - trygg for anime seere

"Kubo and Masashi Kudō (adaptation from manga to anime in Bleach) are working on an original filler due to broadcast this July in a recent interview. This was reported in several Japanese blogs just this week. Seems that this filler will focus on the theme "incarnation of zanpakutō (斬魄刀の具現化)". It's not very clear what the actual story will be about, but it guess it will revolve around the spirit forms of the shinigami's weapons. And there will be a first look at the spirit form for Rukia's Sode no Shirayuki.

This new filler will happen right after the Top 3 Espada reveal their numbers, before going back to HM to the Ichigo VS Ulquiorra battle."

flott :hrm:

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar

Kan ikke tenke meg at de greier å holde på på denne måten stort lenger. Å stadig vekke måtte putte inn flere og flere fillere kan ikke gjøre serien så veldig populær etter hvert. Den ender nok som D. Gray-man til slutt.

Burde forøvrig kanskje begynne å se igjen. Turn Back the Pendulum burde jo være helt greit, og høres ut som det har vært en del bra i det siste.

Lenke til kommentar

Den var kommet altfor nærme mangaen, og hadde ikke noe plass for filler. Samme skjer med Bleach, i og med at mangaen beveg seg i snegletempo, slik at animen trenger å bruke 2-3 kapitler for å lage episoder der det faktsik skjer NOE i det hele tatt. Resultatet blir at de putter inn filler der det absolutt ikke er plass for dem, slik de har gjort med de siste fillerarcene, og serien ender vel opp med mer filler enn canon til slutt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Når Matsumoto blir eid av Allon (monsteret), i mangan mister hu halve sida/magen etc.. i animen prøver de å skjule mest mulig.. det meste jeg så var skrubbsår =/

Se Matsumoto blir tynn =P Mangaen se også neste bildet, så ser du Allon holder en bit av kroppen hennes...

1 ting til - Når de 3 jentene lagde detta monsteret, så fikk vi se at armene deres ble røde og lagde en stråle =P - i mangaen så river de av armene sine og det kommer masse blod!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...