Kenichi-san Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Etter å ha sett Kensei-hollow form i anime'n, så syns jeg nesten Ichigo-hollowform ser pingle ut Leser mangan, så visste om dette, men når man ser det som anime, istedetfor å lese det, får man ett helt annet inntrykk Kul episode, bra kvalitet på tegningene Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 er de episodene som går nå i mangaen?? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Etter å ha sett Kensei-hollow form i anime'n, så syns jeg nesten Ichigo-hollowform ser pingle ut Leser mangan, så visste om dette, men når man ser det som anime, istedetfor å lese det, får man ett helt annet inntrykk Kul episode, bra kvalitet på tegningene Ja, så det XD Kan jo sammenlignes når ichigo var i sin første hollow transformasjon når han trente med vaizardene. Da var han nemlig samme størrelse om ikke størrE : P Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Litt teit at ingen avkapteienne faktisk tenker på å bruke Bankai egentlig.. Kunne knust Kensei og det som var Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 tenkte jeg og på .... Lenke til kommentar
JRL Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) en stund siden jeg så en bleach episode. når slutta siste filler episode periode? Endret 20. mars 2009 av JRL Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jau, perfekt episode! Neste blir desverre filler ._. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jaja, da var det bare å hoppe blankt over neste episode. Det er egentlig NÅ morroa begynner! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Neida, ikke la dere lure av siste scenen... Det som kommer til å skje har såvidt engang begynt i mangaen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Haha, epic filler! Kan godt leve med et par episoder av dette. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg lo meg ihjel når jeg så Keigo? fikk bare en liten rakettoppskyting :!: . Også : Ururu, good timing with the FX :!: Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ho eks-visekapteinen til Shunsui, Lisa eller hva det var. Ble ho til vizard også? Husker ikke selv. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Enda en flott filler, men jeg er overrasket at de skal dra tilbake til historien i neste uke. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ja, var raskt tilbake til historien. Men Karakura Riser var en god del bedre enn forventet. I motsetning til Naruto har de fleste fillerne i Bleach holdt godt mål. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Så faktisk hele episoden uten å hoppe over noe, noe jeg ikke har gjort på flere måneder. Var nær på å gjøre det når arrancar dama kom, men heldigvis ble det ikke en epic filler kamp . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå