Vulkanuz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 dette var vel den værste episoden av bleach ever!! noen som er uenig i det eller? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 dette var vel den værste episoden av bleach ever!! noen som er uenig i det eller? Kakebakingen var muligens et snev værre... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bare en uke igjen... Lenke til kommentar
SSandoy Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Neste uke sier jeg bare! Da kommer det beste arcet som noen gang har blitt laget i Bleach! Turn Back The Pendulum FTW! Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 205: Noe av det verste innen tortur jeg har vært borti. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Episoden var KNALLBRA!! Lenke til kommentar
westli Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nå tenker jeg det snart kommer til å komme flere fillers i Bleach... Animen har jo nesten tatt igjen mangaen helt :O Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tror de blir å få inn masse fillere i neste arc(tbtp), uheldigvis kommer nok det til å ødelegge hele arcen. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Siste episode var så dårlig at jeg fikk vondt inni meg. Orket bare se bits and pieces. Fillers er noe dritt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Gadd ikke engang se på episoden... Si ifra når fillerne er over Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Gadd ikke engang se på episoden...Si ifra når fillerne er over Er ferdig nå, the real deal begynner med neste episode. Og da er det Turnback the Pendulum Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Som forventet, det er her animen blir å slå leir side det er utrolig mye historie som kan bli brukt, og det ser ut ifra den nyeste episoden at de blir å utnytte dette.. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hvilke sider er det dere bruker for å se de forskjellige episodene? Er det noen å anbefale? Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Akkurat nå vet jeg ikke helt hva jeg skal si, for denne episoden tok etter min mening langt flere friheter i forhold til mangaen enn hva jeg hadde ønsket. For det første synes jeg at hvis det skal lages en episode per chapter i mangaen, så må de finne på noe bedre enn det der. Står jo ikke et kvekk i mangaen om at Soi Fon f.eks er keen på Urahara (eller er dette bare en vanlig reaksjon hver gang man spør folk om de er keene på hverandre?) For det andre synes jeg det ble litt vel mye hinting til at Urahara var den nye kapteinen, i tillegg til at de allerede nå avslører hvilken funksjon han har i 2nd squad. Er spent på hvordan de løser dette senere i animeen, for nå er jo en god del av overraskelsesmomentet borte. Hvis det fortsetter sånn som det gjør her, vil jeg anbefale deg som kun følger animeen, å lese pendulum-kapitlene fra mangaen. Slik at du hvertfall får med deg hvordan ting egentlig foregikk. Hvilke sider er det dere bruker for å se de forskjellige episodene? Er det noen å anbefale? Jeg pleier å henge på Bleachexile, se om du finner noe der. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hva faen er dette? Trodde de skulle fortsette der de slapp... Neivel. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Venesis: Takk Pleier som oftest å bli random streaming sider, og det er ikke altid kvaliteten blir like bra. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Hva faen er dette? Trodde de skulle fortsette der de slapp... Neivel. Eeeh....hvis du tar en titt på mangaen så er det faktisk dette som kommer, starter på kapittel -108 (minus) og går fremover til -97, føyer seg inn mellom 315 og 316. Arcen heter Turnback the Pendulum og er et tilbakeblikk på... hvordan vizardene ble til, om Aizen, Urahara og Tessai Endret 12. februar 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå