Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
e rpå ep95.. begynner og gå lei både bounts og fillers..

Hopp fram til 110, og hopp over 128-137, og hele sesongen 168-189, filler hele driten.

 

Men en annen ting jeg reagerer på, når folka i Soul Society fikk vite Ichigo's etternavn, Kurosaki, hvorfor var det ingen som sperret opp øynene? Kurosaki Isshin var jo kaptein for intill 20 år siden?

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Håper bare de nå får effektene opp til nivået de var på i Soul Society. Må pokker meg se de episodene Ichigo vs Kenpachi igjen...

 

Forresten, hva ver det første folk så av Bleach? For meg var det en kompis som hadde funnet det og viste frem ep1, da jeg kom hjem begynte jeg på en 12GB nedlasting, første episode ferdig var Ichigo vs Byakuya, der vi først så bankai'en hans. Fra da av var Bleach bare elsk!

Lenke til kommentar

ja ichigo v kenpachi episodene var SJUKE! har sett dem 3 ganger igjenn, de er dritfete!

 

uansett, jeg ville ikke skippa noe.. ettersom du tar fortere igjen serien.. heller fillers enn og ikke ha noe og se på :p dessuten er de ikke så galne, er jo relativt greie da.. ett par er fæle men mesteparten skal gå uten smerte :p

Lenke til kommentar
Flott at de endelig er ferdig med denne kampen, den var dårlig i mangaen, like dårlig i animen, flashbacket var greit, men det at Zaraki tålte så utrolig mye gjorde hele kampen så... kjedelig.

 

Fra og med neste episode starter begynnelsen på rundt 4 måneder med utrolige gode episoder, gleder meg <3

Etter neste uke starter begynnerlsen på x måneder med fillere.

 

Og så får vi håpe på Turn Back the Pendulum om ikke så alt for lenge, er bortimot det eneste interessante som er igjen.

Lenke til kommentar

Er det blitt sagt noe om fillere? Det er Naruto som startet med fillere, Bleach skal gi ut en ny film, kanskje du blander dem? >.>

 

Det stemmer at de tar igjen mangaen skremmende raskt, og dette er jo det beste tidspunktet å starte med en utrolig lang filler arc, men... da får vi ikke se "Turn Back the Pendulum" før om lenge...

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Kommer fillere om to uker eller noe, men i følge wikipedia har det kommet en ny episodetittel som virker ganske beroligende. "The Past Chapter Begins! The Truth from 110 Years Ago," så ja TBtP snart ja, heldgivs. Og før det får vi "Ichigo's Stomach-cutting Persuasion Strategy" og tydeligvis en fotballturnering for Hollower.

Lenke til kommentar
ja ichigo v kenpachi episodene var SJUKE! har sett dem 3 ganger igjenn, de er dritfete!

 

uansett, jeg ville ikke skippa noe.. ettersom du tar fortere igjen serien.. heller fillers enn og ikke ha noe og se på :p dessuten er de ikke så galne, er jo relativt greie da.. ett par er fæle men mesteparten skal gå uten smerte :p

Desverre er 128-137 virkelig dritt, hopp over dem. Det ligger samme gate som at Yumichika skal bake kake og Hitsugaya spiller fotball med Karin, og slikt tull. HOPP OVER!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...