Taraldb Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 sry men bare spør hvorfor linka du til naruto forum i bleach tråden Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 fordi de har en Bleach Avenue der. Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 åsså er denne tråden død i en uke Godt spørsmål. xD Ontopic: Synes denne ukas episode var digg. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 har da nettopp kommet meg igjennom hele Bount arcet. det var jo egentlig helt greit til å være filler. hva med neste filler arc nå, altså The Arrancar Arc. noe tess?. prøver å drøye mest mulig å kommer up to date tobn Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Arrancar-kjøret er for det meste canon, men det er biter innimellom som er filler, så er det tilbake til canon, og så er det en hel filler-sesong (epi's 168-189) som du pent kan hoppe over, du kjenner det ved at det plutselig starter med noe helt annet. Etter det skulle du være ganske on par. Andre fillere: 119 (forteller om Ikkaku, Ayasegawa og Kenpachi, kan være verdt å få med seg) 128-131: Litt under OK, hopp over 132-135: Bare dumme, HOPP OVER! 136-137: Greit nok, du får se selv Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 199 var morsom =p særlig samtalen mellom uryuu og renji (når renji kaster opp blod *først*) :!: Kurotsuchi bryr seg veldig mye :!: Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hmmm, noen som vil spekulere litt om hvem som er de topp 3 espadaene? My guess: 3. Barragan 2. Halibel 1. Stark Det er hvertfall sånn jeg håper det er. I så fall tror jeg kanskje at Shunsui Kyôraku siden han skal slåss mot Stark, selv om han kanskje er en av de sterkeste kapteinene. Og den kuleste etter min mening Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hmmm, noen som vil spekulere litt om hvem som er de topp 3 espadaene? My guess: 3. Barragan 2. Halibel 1. Stark Det er hvertfall sånn jeg håper det er. I så fall tror jeg kanskje at Shunsui Kyôraku siden han skal slåss mot Stark, selv om han kanskje er en av de sterkeste kapteinene. Og den kuleste etter min mening Trordette passer bedre å diskutere i manga-tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=730547 Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Noen andre enn meg som irriterrer seg over at Ishida virker så kompis med Kurotsuchi? Han fikk bestefaren til ishida drept og det er ikke akuratt noe en tilgir lett. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 [DB] Bleach 200 ute God jul btw. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Bleach 201 skulle vert subba nå Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Tviler på at den blir subba idag.. Det er DATTEBAYO + Nyttår vi snakker her ; ) Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Og at den ikke blir sendt før om en uke? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 For de som tviler på Niko: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Bleac...des_(season_10) <- the awful truth... Lenke til kommentar
Kahrs Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Dødsfett episode av bleach, very much entertaining. Må bare elske Kenpachi, fytti rakkeren, det monsteret ute av liket, utklasser han andre med klar marginer. en elsket episode fra min side Endret 8. januar 2009 av FuSeCk Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Noen andre enn meg som irriterrer seg over at Ishida virker så kompis med Kurotsuchi?Han fikk bestefaren til ishida drept og det er ikke akuratt noe en tilgir lett. Syns dette var annerledes fra mangaen selv, de gjorde det bedre der. Virka mer som de fokuserte på gags i animen Endret 8. januar 2009 av perman07 Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Er det bare meg eller gjorde de effekter bedre før i animeén? Så det flashbacket nå i siste episode, slike heftige effekter har vi ikke sett på en god stund... Endret 8. januar 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
tobn Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Er det bare meg eller gjorde de effekter bedre før i animeén? Så det flashbacket nå i siste episode, slike heftige effekter har vi ikke sett på en god stund... Du mener ichigo mot kenpachi. Ja når du sier det har du kanskje rett. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 e rpå ep95.. begynner og gå lei både bounts og fillers.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå