pxK Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Dagens episode var ganske bra men irriterte meg grønn over pesche fyren og han store, episoden var "Epic" men så må såklart måtte disse 2 poppe fram med barnslige trekk og ødelegge litt av stemninga.... Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 den var jo sykt stilig da ;D Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Saatan å digg! ;p Endelig begynner Bleach å ta seg opp. Kenpatchi ;D Hopper bare over når de to tullingene kommer fram på bildet. unøvendig å ta de med. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Æsj, de kuttet ut bildet øverst til venstre i animen >.< http://www.onemanga.com/Bleach/298/13/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Nå føler eg at Bleach kommer til å bli heilt texas Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Skjer med ny intro da? Ikke si vi har en ny filler på g? Da driter jeg i bleach for en stund. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det er til den nye filmen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Nei ikke nye filmen.. Det er selve storyen. Har lest mangaen. Eller ihvertfall mesteparten av det. De nye folkene der er jeg ikke kjent med, kommer nok en fille bølge om ikke så lenge -_-" Men jeg sier igjen, noe av det som vises er fra selve handlingen. Endret 3. desember 2008 av SLi Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Hva er det du røyker? >.< Ikke noe av det der er fra mangaen, det eneste som virker kjent er den ene scenen der vi ser ryggen til Urahara og crazy(husker ikke navnet..) fyren i fengsel. Bortsett fra de 2 sekundene var resten filler evt en film. Endret 3. desember 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Joa. Du har muligens rett nå som jeg så over den 1 gang til... Menne... ja.. : P Du ser også når Urahara er på rømmen med yourichi. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hei. har nettopp begynt å se igjennom bleach nå for første gang, og det jeg da lurer på er fra hvilken episode starter og episode slutter fillerene. har kommet til episode 64 nå og det virker som fillers starter her. for hva jeg har fått inntrykk av er det ikke noe vits å se de. men hvis det er noe "viktige" ting som er greie å få med seg, som feks trening av nye skills for ichigo eller noen av de andre, eller noen kule kamper o.l (?) så kan enkelte deler være interessant . på forhånd takk tobn Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Anbefaler deg å se den første filler arcen, den er faktisk nokså bra. Ikke noe viktig du burde få med deg, men den er underholdende. Bleach går uansett så tregt at det er bedre enn å vente på nye episoder. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvor i mangaen er det animen har kommet, så jeg hvet hvor jeg skal begynne og lese? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 http://www.onemanga.com/Bleach/301/01/ Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 [DB] Bleach 198 er ute Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 2 chapters i en episode, jeg er overrasket! Det ser derimot ut til at de hopper over det neste chapteret i mangaen, ikke at det gjør noe, filler chapter >.< Jeg er spent på hva de blir å sensurere i neste episode. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 sensur? hva snakker du om? :o Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Bra episode ; ) Likte sangen de brukte på slutten.. Kormusikk er alltid herlig å høre på når det er fights.. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 åsså er denne tråden død i en uke Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 http://forums.narutofan.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå