Bruktbilen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Vi trenger ikke høre på stemmen så alt for lenge uansett Lenke til kommentar
peryy Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hyggelig å høre at fillerne endelig er over =) Kort spm: Hvilken episode starter fillerne? Har et par episoder før der jeg enda ikke har sett. Ja vet jeg er lat, men tenkte kanskje noen her inne vet. Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Fillerne starta med episode 168 og sluttet med episode 189. Episoden var ganske kul Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 193 ute , helt grei episode, litt morsomt i starten med Pesche og Dondochakka :!: hele episoden er fighten mellom renji/ishida vs Szayel Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hadde ikke trodd steinene rundt der de sloss skulle være så fargerik o_O Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Ooookey, det ser ut som jeg har gått glipp av endel her. Når var det de gikk over til historien igjen? dvs når grimjow begynte å ete alle andre og bare vokste.. ehh Endret 6. november 2008 av laffe Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ooookey, det ser ut som jeg har gått glipp av endel her. Når var det de gikk over til historien igjen? dvs når grimjow begynte å ete alle andre og bare vokste.. ehh Les det tredje innlegget over ditt eget, av Legobilen =) Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 194 har ankommet Tilbakeblikk mellom Nnoitra og Neliel... Helt grei... *hadde helt glemt at Szayel hjalp Nnoitra med å vinne over Neliel når Nnoitra var mindre rank jeg* Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Skjer med at de glemte å tegne den siste halvsirkelen til Nnoitra sitt våpen i flashbacket? Endret 12. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Skjer med at de glemte å tegne den siste halvsirkelen til Nnoitra sitt våpen i flashbacket? Våpenet hans var slik på den tiden. Se mangaen selv, der er det også bare en halvsirkel. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 195 kommer ut om ca 2-3 timer - Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ahh, genial ending på episoden! Pesche og Dondochakka go pro! "Can you withstand the power of... RASENCERO?!" Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Heerlig ;D Det er nå morroa begynner. Kenpatchi! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Indeed, men det som er kjipt er at det er så mye som foregår nå, liker ikke å se litt av hver kamp :| Det var derimot stilig å se Rudobon. Lenke til kommentar
Vulkanuz Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 kenpachi goes wild, fy faan nice ending på den episoden. Ikke spesielt bra resten av den, men neste episode med kenpachi kommer til å bli vill. Gleder meg som en unge Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ja, gleder meg nå til å se hvordan kampen mellom Ken-chan og Nnoitra ser ut i animeen! Kampen mellom Byakuya og Zommari kan også bli spennende å se på Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Jeg vil se mer Endret 20. november 2008 av Luchy Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Fin ending av 195, men ble så sinnsykt lei "KUROSAKI-KUN" whininga... klikka på det 10ende hylet og måtte da ta på mute på de siste.. tålte det rett og slett ikke.. så dødsens irriterende. Og Ichigo var så veik og treig at det ble for trasig, men flott slutt heldigvis : ) Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 ble så sinnsykt lei "KUROSAKI-KUN" whininga... klikka på det 10ende hylet og måtte da ta på mute på de siste.. tålte det rett og slett ikke.. så dødsens irriterende. :!: enig, det ble skikkelig irriterende :!: Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ah, endelig er bleach tilbake til et høyt nivå. Gleder meg til neste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå