Kenichi-san Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 186 er ute :!: Syns det er spennende jeg Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Selv om det var ganske dårlig og kjedelig i begynnelsen, så tok det seg litt opp i 186 synes jeg. Men for all del, på et langt lavere nivå enn da de stoppet midt i "main archen". Lenke til kommentar
JRL Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 ser ut som di gjør seg klar til å avslutte fillers nå, med tanke på det lille inslaget med Gin etter utro. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 [DB]_Bleach_Movie_2_[2A49ACA1].avi Hmmm.... får se om det er ekte saker da Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hvis det er memories of nobody, så ja.. Ekte. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ryktene tilsa at den skulle komme subbet rundt nå, og nå har den altså kommet på DB. Venter i spenning til nedlastninga er ferdig Main Title Gekijouban Bleach: The DiamondDust Rebellion Mouhitotsu no Hyourinmaru (a5352)Official Title BLEACH The DiamondDust Rebellion Synonym BLEACH The DiamondDust Rebellion Another Hyourinmaru, BLEACH The Movie: The DiamondDust Rebellion Another Hyourinmaru Short Bleach Movie 2 Type Movie Year 22.12.2007 When an artifact known as the "King's Seal" is stolen during transport from Soul Society, Hitsugaya Toushirou is assigned to retrieve it. Toushirou goes missing after a battle with the thieves, leading Seireitei to suspect him of treachery. They order his immediate capture and execution. Unwilling to believe him capable of such a crime, Ichigo, Rangiku, Rukia, and Renji set out to find Toushirou and clear his name. Meanwhile, Toushirou is still searching for the thieves, and stumbles upon a dark secret involving a shinigami long since dead. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Hvis det er memories of nobody, så ja.. Ekte. Memories of Nobody var jo den første filmen, dette er vel The Diamond Dust Rebellion? Edit: Æsj, enda mer oppmerksomhet rundt Hitsugaya, ubrukelig fyr >.< Endret 7. september 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Åja.. Den ja.. Er ikke ute subba ennå. Bare japansk kino versjon. Hitsugaya = win Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Previewa litt i vlc... Det er real deal og den ER SUBBA! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) O,o Noe slikt fra DB som er det Real deal..... Endret 7. september 2008 av Andrull Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Fett... Sjekk hva jeg fant da http://www.veoh.com/videos/v158496733zP86w...p;order=mr& No download for me : P (PM meg link fordet) Endret 7. september 2008 av SLi Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Crap Quality.... 304p (nedskalert) VS 480p (native) Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ser helt flott ut på min 22tommer iallefall Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Men kan se mye bedre ut. For filmen fortjener det vel. Endret 7. september 2008 av Andrull Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Får skylde på gjerrigknarkene som ikke gidder å oppgradere linjene sine/flytte ut fra skauen som også klager på at 700mb er for mye å laste ned Meeen... er jo gratis så skal ikke klage. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 www.dattebayo.com for de som ville ha. Sett filmen nå. meget bra. Beste anime FILMEN jeg har sett så langt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Har du sett mange? Likte Memories of Nobody, mest fordi jeg brydde meg litt om filler dama, gjorde filmen mye bedre enn hva Naruto sine filmer har klart. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Mm Ikke for mange, har sett alle Naruto filmene og Bleach memories of nobody Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Får skylde på gjerrigknarkene som ikke gidder å oppgradere linjene sine/flytte ut fra skauen som også klager på at 700mb er for mye å laste ned Meeen... er jo gratis så skal ikke klage. Hehe. Er eeeegentlig ingen unnskyldning det heller. Har selv verdens dårligste linje, og laster gladelig ned 700MB materiale om det gir bedre kvalitet. (Bor sentralt i byen, 70 meter fra sentral og har rimelig greit abonnement, men får ca bare 512/512 Kbps) Til vanlige filmer så går det i kun 8 GB - 30 GB (med noen få unntak), som da også tar et par uker å nedlaste. www.dattebayo.com for de som ville ha.Sett filmen nå. meget bra. Beste anime FILMEN jeg har sett så langt. Storgleder meg. Bare et par timer til, så er den nede. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Selv gikk Bleach the movie 2 ned på 30 minutter her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå