Bertelsen Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg startet og se på Bleach på Søndag, har kommet til episode 31 nå. Fy for en bra serie! Har blitt avhengig. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Likte ikke det som stod i begynnelsen jeg heller, men håper det bare var kødd. Uansett var det en skikkelig bra episode Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Ble hektet nå, så kunne jeg ikke vente mer.. leste like så godt ut resten av mangaen også.. DET var saker det!! (Har ikke lest noe manga av bleach før!) Men uansett at det kanskje kommer fillere er ikke så rart da, med tanke på at animen snart har tatt igjen mangaen.. Det er jo samme problemet som det er med naruto det.. og vi vet jo alle hva som skjedde der.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Ble hektet nå, så kunne jeg ikke vente mer.. leste like så godt ut resten av mangaen også.. DET var saker det!! (Har ikke lest noe manga av bleach før!) 5170719[/snapback] Leste manga'n for en stund siden jeg også, 3 måneder siden eller noe sånt. Syns det var veldig bra ja. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Ble hektet nå, så kunne jeg ikke vente mer.. leste like så godt ut resten av mangaen også.. DET var saker det!! (Har ikke lest noe manga av bleach før!) 5170719[/snapback] Leste manga'n for en stund siden jeg også, 3 måneder siden eller noe sånt. Syns det var veldig bra ja. 5174376[/snapback] Det er to grunner til at jeg ikke gjør det 1. Liker spenningen av å ikke vite hva som skjer i animen 2. Trenger ikke uroe meg over at en episode er en filler (med mindre den ikke er horribelt elending og/eller bare fokuserer på støttekarakterer) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Det AssKicR sa, og at det er mye mere spennende med animen fordi den har så kul bakgrunnsmusikk, og du ser mere hva de gjør Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Åh, gud så bra 58 var! Bankaien var genial. Når kommer med 59 ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Åh, gud så bra 58 var! Bankaien var genial. Når kommer med 59 ut? 5180960[/snapback] Fin den ja, 59 kommer vel ut på onsdag neste uke kanskje. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Men jeg har da ikke tid til å vente så lenge! Nei og nei!.. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Men jeg har da ikke tid til å vente så lenge! Nei og nei!.. 5181341[/snapback] still deg i kø Endelig tilbake til ichigo *glede seg til neste episode* Lenke til kommentar
akarno Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Det er nå det hadde vert typisk med en fill-in episode med Karin og de... Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Har ikke sett 58 enda jeg. Jeg ventet på at Bleach-Society skulle bli ferdige, og glemte den litt ut Laster ner nå.. 38% Edit: 64 % Edit igjen : 71% Endret 20. november 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Etter mi meining så var ikkje bankaien til Ichigo så bra som forventa. Tousen, evt Byakuya sin bankai er dei tøffast hittil. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Må ha sett episode 59 før du leser her: Ichigo sin bankai eier! Den holder seg iallfall saklig, ikke noe wannabe Pokemon dyr som slosser for dem. Et skikkelig kult sverd er alt jeg ønsket Ichigo skulle ha. De fleste andre Bankai'er skuffer meg.. Alt for barnslig til en så kul serie. Denne ukens episode var foresten kul Endelig ble kampen ferdig.. Litt typisk det da at motstanderen kunne bare gå derfra etter kampen, selv om jeg hadde håpet på litt død Men note: Ikke bleach på 2 uker "Please note: Episode 60 will be airing on december 6th. This means there won't be any Bleach next week." EDIT: Når dere bruker SPOILER-tag'en, så venligst si ifra hva innholdet handler om. Slik som det jeg gjør. Slik at vi vet når vi kan lese innholdet. Endret 23. november 2005 av Steina Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Ep 59 Syns episoden var genial. ikke helt som forventa heller. gleder meg mer og mer for hver episode som kommer Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 *lage løkke* Nei nei nei nei! Hva gjør jeg nå da? ikke bleach? Nei nei nei NEI!.. *feste løkka i en bjelke* Se på naruto? *stelle meg på en stol* Lese Dragonball? Den nye er foresten genial! *spare bort stolen* Gjøre lekser? *se synet svartne* Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Har sett til episode 24, men synes egentlig ikke det er noe spesielt bra. Hender jo det er noen morsomme øyeblikk, og litt spenning, men syntes det ble veldig for repetetivt, og det mangler spenningsmoment fra episode til episode, så jeg gidder rett og slett ikke se videre. Så for tiden holder jeg meg til Naruto og Fullmetal Alchemist Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Har sett til episode 24, men synes egentlig ikke det er noe spesielt bra. Hender jo det er noen morsomme øyeblikk, og litt spenning, men syntes det ble veldig for repetetivt, og det mangler spenningsmoment fra episode til episode, så jeg gidder rett og slett ikke se videre. Så for tiden holder jeg meg til Naruto og Fullmetal Alchemist 5237751[/snapback] Det blir en del mer spenning etterhvert. Ikke ta det personlig, men å heller se Naruto enn Bleach nå i disse fillertider må jeg bare si at jeg ikke skjønner. :!: Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Bleach er jo forsåvidt 10x bedre enn Naruto, men nå husker ikke jeg lenger hvordan de første episodene var hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Bleach er jo forsåvidt 10x bedre enn Naruto, men nå husker ikke jeg lenger hvordan de første episodene var hehe 5237805[/snapback] De 14 første var ikke fult så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå