Ba_ka Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hello folks! Har kjøpt ein Asus A2Dc Da eg lurer på er kor minnebrikkene er sett inn. I manualen står da at dei er med cpuen men der finne eg bare...cpuen Er da nåken som veit kor eg finne minnebrikkene? Ser mesten ut som eg må opna heile dataen for og finna dei. Dataen er kjøpt på Pcdata, men siden da er søndag i dag så svarer dei ikkje på mail. Da står 256Mb i dataen men no har eg 1024Mb som eg vil ha inn i den. Går litt raskere då trur eg ja... Lenke til kommentar
qwert Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 1. Fjern batteri og strømkabel. 2. Finn hullet som er litt annerledes på høyre høyttaler. 3. Sett inn en binders forsiktig her, skyv høyttalerdekselet mot venstre og løft opp. 4. Flipp tastaturet over langs aksen mot touchpaden og la det vile opp ned der. Forsiktig med kabelen. 5. Dekselet til venstre er til minnet, og dekselet til høyre er til mini-PCI. Lett som en lek. Lenke til kommentar
Ba_ka Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 hmmm... leiter etter hullet men finner ingen hull ved høytaleren... Skal minne ligge under tastaturet? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 hmmm... leiter etter hullet men finner ingen hull ved høytaleren... Ikke ved høytaleren. På. Det ene hullet i den høyre 'høytalergrillen' er annerledes enn de andre. Litt hevet. Burde være lett å finne. Skal minne ligge under tastaturet? Ja. Lenke til kommentar
Ba_ka Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Yoohoo Fant hullet og alt var som du sa lett som ein lek når du veit korleis du skal gjera det Takker og bukker for hjelpen Har nå 1GB ram i den og alt funker Takker i gjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå