Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Mega problemer med en EIZO F67 - Helt svart

Anbefalte innlegg

Jeg sliter veldig med min EIZO F67 skjerm. Den virker helt fint når den første virker. Men plutselig så skjer det. Den blacker helt ut. Hele skjermen er svart og det grønne power lyset skifter til å blinke gult. Følgene har jeg sjekket:

-Det er ikke fordi windows setter på en skjermbesytter

-Alle kabeler funker og sitter riktig

-Oppløsningen eller frekvenser en ikke for lav eller for høy

Noen som har noen ideer?

Plutselig så begynner den å virke igjen. Det skjer helt tilfeldig, og da er den helt ok. Men så vil den ikke lenger.... og da kan den slutte å virke helt fra 5 min til flere dager...

Trenger hjelp og ideer. Har lest manualen på nettet og prøvd troubleshootinga der men uten hell...

*EDIT* Den er slik hele tiden enten om jeg er i BIOS eller i Windows eller om jeg har skrudd av PCen. Ser veldig ut som at kabelen er gåen, men er altså ikke det, for det har jeg sjekket med en annen kabel som jeg vet virker.

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager for enda en bump, men gjør heller dette enn å lage et nytt emne med akkuratt samme innhold. Problemet er jo tross alt ikke løst enda ;)

Min stakkarslige EIZO skjerm virker fortsatt ikke :( Jeg har raktet opp for ideer og trenger forumets hjelp. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...