thomassit0 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 blir vel litt dumt å holde seg til fakta om en test av en annen maskin eller hva? med 64mb utgaven av skj kortet og. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 blir vel litt dumt å holde seg til fakta om en test av en annen maskin eller hva? med 64mb utgaven av skj kortet og. Svar link Dell insp 6000 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 blir vel litt dumt å holde seg til fakta om en test av en annen maskin eller hva? med 64mb utgaven av skj kortet og. Svar link Dell insp 6000 har gjort det i den andre tråden der du spurte om det. Lenke til kommentar
Osvoll Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hva med og lage en vote med de aktuelle maskinen? Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Hadde eg vert deg hadde eg ventet litt til Turion64 kommer for fullt. Det er flotte cpu og blir vell sikkert ikke så veldig dyre. I USA er ligger dem på rundt 6-7000 NOK for en pc med en sånn cpu. Ta en Compaq Presario som eksempel. Det er en 14" skjerm, men opp i 17 og bedre skjermkort så blir det vell rundt 10000,- ? Det tror hvertfall eg da, men det er jo bare meg Men det vil mest sannsynlig følge med noen innebygd skjermkort crap til den pris. Vi får vente og se Endret 18. juli 2005 av ToppDogg Lenke til kommentar
Antimon Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 WWW.MULTICOM.NO... sjekk ut pcene her. Utrolig bra for en utrolig billig penge (sammenlignet) her snakker vi dvd, 1gb minne, masse plass.. rundt 1,6-1,8 pentium M prosessor... (bra) og masse annet. sjekk ut For all del, styr unna laptopene fra multicom, er bare problemer med dem. Jeg og 3-4 venner av meg kjøpte laptoper der, og alle har erfart STORE problemer med både hovedkort,RAM og strømtilførsel. Dessuten bråker de enormt og blir veldig varme. Har selv sendt inn laptopen 2 ganger nå, håper på å få tilbake pengene snart. Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 hvilke kjøpte dere da? for den gamle typen green ette ellerannet var bråkete og dårlig, mens den nye versionen var stille og kjempe bra kvalitet på. Sikter til tester på din side... Men har ikke noe personlige erfaringer.. Bare at det er billig og anbefalt av din side... Lenke til kommentar
Osvoll Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Skulle til å bestille 1557 i morgen, men nå ser det ut til at de har skrudd opp prisen... Hele 512mb ram... Tilbake i tenkeboksen.. Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Skulle til å bestille 1557 i morgen, men nå ser det ut til at de har skrudd opp prisen... Hele 512mb ram... Tilbake i tenkeboksen.. Hehe. Se den 1557'en på PSdata. Den koster fremdeles "bare" 9995. Er til og med 80GB disk. -John Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Hehe. Se den 1557'en på PSdata. Den koster fremdeles "bare" 9995. Er til og med 80GB disk. -John Men uten opperativsystem... Endret 19. juli 2005 av Jada-jada Lenke til kommentar
airguard Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 har en maken til den ps-data laptopen,og den funker utmerket for meg. jeg har tilogmed solgt den stasjonære da lappisen funker fint til spill også. 1557k Lenke til kommentar
Antimon Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 hvilke kjøpte dere da? for den gamle typen green ette ellerannet var bråkete og dårlig, mens den nye versionen var stille og kjempe bra kvalitet på. Sikter til tester på din side... Men har ikke noe personlige erfaringer.. Bare at det er billig og anbefalt av din side... Sikter først og fremst til Green-serien ja, men den jeg har har jo også fått terningkast 5 på dinside, og de har referert til den som "støyfri" der, noe som ikke stemmer. Mulig det har kommet nye og bedre laptoper nå, men uansett, om du skal handle på multicom så vil jeg gjøre oppmerksom på at servicen du får der ikke akkurat er å skryte av. Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 skal man ha service stikker man på kontorland... men dyrt er det. Alltid service vs penger... Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 hvilke kjøpte dere da? for den gamle typen green ette ellerannet var bråkete og dårlig, mens den nye versionen var stille og kjempe bra kvalitet på. Sikter til tester på din side... Men har ikke noe personlige erfaringer.. Bare at det er billig og anbefalt av din side... Sikter først og fremst til Green-serien ja, men den jeg har har jo også fått terningkast 5 på dinside, og de har referert til den som "støyfri" der, noe som ikke stemmer. Mulig det har kommet nye og bedre laptoper nå, men uansett, om du skal handle på multicom så vil jeg gjøre oppmerksom på at servicen du får der ikke akkurat er å skryte av. Har en G551 som støyer litt, men etter at Elitegroup ECS begynte med Dothan så er de blitt veldig stille. Har to kamerater som har G556 pcer og de er fornøyd. En annen ting med Elitegroup pcene er at de er veldig smale ca 2.5 cm noe jeg synes er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå