Tja Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg har en Nevo SL som jeg nå bruker bla. til å styre musikk, filmer etc. fra PC'er på nettverket. Jeg ønsker imidlertid å ha en løsning hvor jeg slipper å måtte sette på noen PC for å kunne spille/velge fra et stort lager av musikk. Finnes det noen NAS-disker (feks. Maxtor Shared Storage) som jeg kan kjøre det oppsettprogrammet som følger med for å gjøre dette til en "Media Zone" som vil kunne styres over nettet med min Nevo SL (UPnP) Lenke til kommentar
TK_CC Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg ville ha brukt Linksys Network Storage Link (Komplett) Men du må modifiserer firmware, les her nslu2 Og du må bruke TwonkyVision software som mediaserver. Lenke til kommentar
Tja Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg ville ha brukt Linksys Network Storage Link (Komplett) Men du må modifiserer firmware, les her nslu2 Og du må bruke TwonkyVision software som mediaserver. NØYAKTIG det jeg er ute etter ! TAKK ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå