Laughing Madcap Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Spilte Guild Battle igår og det var veldig jevnt. Det gikk mest frem og tilbake, først angrep dem, så vi. osv. Men etter hvert så stakk de inn i basen sin og vi kom ikke inn. Hvordan åpner man fiendens porter? Hvilke forskjellige måter kan man vinne Guild Battle? Jeg prøvde katapulten, den hjalp lite. Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) I borgen din eller på båten din har du en guild thief, han må du ta med så åpner han porten til motstanderene. Det er to måter, så vidt jeg vet, å vinn guild battle på: - Drep motstanderenes Guild Lord. - Eller drep motstanderene så mange ganger at alle har -60 dp (moral), det oppnår du ved å drepe hele laget deres 4 ganger. Hvis du vil vinne på denne måten er det essensielt at du har ditt flagg i tårnet som gir moral boost, hvis ikke gjør du det litt vanskelig for deg selv btw: katapulten er bare ett hjelpemiddel og gjør ikke noe mer enn å skade/drepe Endret 17. juli 2005 av MapSter Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Du må bruke Guild Thiefen, han kan du ta med til fiendens åpningsmekanisme og 'dirke' den opp. Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Du må bruke Guild Thiefen, han kan du ta med til fiendens åpningsmekanisme og 'dirke' den opp. Les innlegget mitt du så ser du at det allerede er svart på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå