stkmydla Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hei! Har lurt litt på å kjøpe et vannkjølingssett nå som CPU-viften min støyer en god del, og CPUen ligger konstant på 60 grader celsius, mens HDDene ligger på rett rundt 30 grader. Vifta er fra CoolerMaster, den kjøpte jeg i tillegg til min AMD Athlon 64 1,8GHz 2800+, så skjønner ikke hvorfor den kjøler så dårlig enda til den står på full guffe hele tiden. Har kikket litt på et sett hos komplett.no: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304843&cks=SPK . Er dette et bra sett, som jeg ikke vil oppleve lekkasjer med om jeg monterer rett? Og tror dere strømforsyningen på 350W vil være stor nok? (Har 2 HDD, en harddiskkjøler, CPU, GPU, noen PCI-kort, ellers ikke stort. På forhånd takk for alle svar! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Den pumpen kobler du rett til 230V, så du trenger ikke å bry deg om hvor kraftig strømforsyningen din er. Har ingen erfaringer med det settet, men du får vel hva du betaler for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå