FroHo Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Jepp... Takker, da slipper jeg å ligge våken i natt på tenke på det :smile: Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 GJØR SÅ HER: Som de andre fortalte: Ta av det øverste dekselet foran. VIKTIG: For å få av dette, MÅ sidedøren til kabinettet være AV. Er det kanskje det du har glemt? Deretter kan du bare skyve inn utstyret. Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 30. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2002 Quote: Den 2002-07-30 22:16, enmannen skrev:GJØR SÅ HER:Som de andre fortalte: Ta av det øverste dekselet foran. VIKTIG: For å få av dette, MÅ sidedøren til kabinettet være AV. Er det kanskje det du har glemt?Deretter kan du bare skyve inn utstyret. Ja det var dette jeg hadde glemt. Fikk jo ikke med bruker manual til kabinettet =/ Men det jeg VIRKELIG trenger hjelp er på denne urlen: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...um=25&replies=0 Dette skjedde etter at jeg satt inn cdromene mine... Please kom med forslag til den istedet? Kun 7 stk som har sett på den... Rediger: Glemte urlen :razz: [ Denne Melding var redigert av: CaSh på 2002-07-30 22:28 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå