sim Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 For ludrioscript er ikke det scriptet han har laget da, doh. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 LudrioScript er en miRC script som jeg og en kompis har laget. Vi har brukt ca 1 år på det og scriptet er på engelsk, og derfor skal websiden være på engelsk også. Det er hvertfall ingen template, og ligner den på noe, er det en stor tilfeldighet fordi det laga jeg uten nett på en bærbar maskin. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Litt OT, men er det seriøst at du har laget mIRC-script på 7MB? Dette er nesten 2x størrelsen til de fleste avanserte mIRC-scriptene. Som tidligere mIRC-knoter, tennes den røde lampen med tanke på dette avsnittet: Enkelte virus programmer kan vise at det er virus i scriptet, men det er ikke virus. Det er en fil som brukes av scriptet som tolkes som virus, men er ikke det. Umm. Jeg har sett mIRC-script få vegglampene mine på rommet til å flashe i takt med CPU-støyen, uten å noen gang egle på seg AV. topic: Hent inspirasjonen din fra Mozilla, xPad, Smalltransport, Businesscontingency, My Smart Eye, Web Graphics, Violinshop, Simplebits og Microformats. Lenke til kommentar
Hazno Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Personlig syns jeg designet så ganske kjedelig ut.. Var ikke noe liv i det, og fikk lite interesse av å være på siden. Prøv på nytt med litt bedre farger, og få inspirasjon fra andre sider på nettet Lenke til kommentar
uranus Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Som sagt, det skal ikke brukes. Jonas Drange; Det er grunnet lyd filer og litt diverse nytt. Men det kommer en ny versjon som skal være komprimert og kodet på en annen måte. Det er ikke jeg som koder versjonen som er ute nå, men jeg er kompisen og koder en annen versjon som ikke er lansert. Men da kan denne tråden stenges av moderator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå