uranus Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Hei folkens! Først vil jeg beklage mitt forrige design. Selvom jeg lagde det selv, var det for likt det andre, og skal nå ikke brukes. Men for å vise at jeg ikke kopierer design osv, startet jeg med et nytt design idag tidlig. Det er ikke ferdig, på ingen måte, men er en start. Hva syns dere om den veldig tidlige forhåndsvisningen av det nye designet? Det skal være sånn "absolute-right" sak på denne. Altså et bilde som er helt til høyre uansett liksom. Det skal jeg ha for å utnytte plassen. Endret 17. juli 2005 av uranus Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg likte mezzo-fargetemaet. Headern syns jeg ser litt uferdig ut, skal den være sånn? «Announcement Area» - Hva skal være der? Alt i alt syns jeg dette så veldig uferdig ut. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 SOm sagt, det er en veeeeldig tidlig beta bilde. Alt er uferdig, men er fint å få litt tips osv på veien mot målet. Headeren er ikke ferdig, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med den heller. Announcement area er liksom der det kommre status meldinger. Veldig korte og tydlige beskjeder. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg synes fargene var litt lite øyevennlige. Jeg måtte nesten sitte og myse mot skjermen min. Den cyanfargen var litt i skarpeste laget. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Hmm, forslag til bedre farger? Farger er noe jeg personlig syns er vanskelig å få til bra Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Gå for farger som er litt mer easy on the eyes, f.eks. mørkeblå, grå, svart, hvit Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Dette er en side der du sikkert kan finne mange fine fargeforslager og se etter inspirasjon. Som du ser på CSS-filen som er valgt som default går de for farger som er veldig gentle med øynene. Den forrige cssZenGarden-filen du brukte som inspirasjon ville aldri holdt lenge på leserne sine, nettopp på grunn av fargene. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Eller noe pastel aktig, (mekka i photoshop på 10 min): Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Men svart, hvit og grått er ikke farger. Det er toner. Men uansett.. Jeg vil ikke bruke så mørke farge kombainsjoner. Lyst liker jeg. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Lyst er bra, men det er ikke ensbetynde med skarpe farger, som #0f0 og #0ff o.l. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Eller noe pastel aktig, (mekka i photoshop på 10 min) Steike! 10 minutter well spent! Seriøst, Uranus, ikke ta dette forslaget til deg. Design dine egne sider, men ikke med så sinnsykt skarpe farger - spesielt ikke hvis du ikke helt takler dem. Det ble for intenst og plagsomt for øyet! Start over. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Eller noe pastel aktig, (mekka i photoshop på 10 min) Steike! 10 minutter well spent! takktakk EDIT: Lagde en til med mer farger: Endret 17. juli 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 De fargene han har fra før er mye bedre enn dine, Übernabben. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Tusen takk for gode forslag og konstruktiv kritikk. Men kan dere vise meg nettsider som har godt fargebruk, eventuellt forumets egne nettsider, som inspirasjon? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Farger Color Schemer Gallery Choosing Paint Colors COLOURlovers colr.org ColorMatch 5K Colortools (Web Developer's Handbook) Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Steike! 10 minutter well spent! takktakk Psst, jeg tror ikke han mente det seriøst Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Tusen takk domodyret =) Ha en fortsatt fin søndag folkens! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Steike! 10 minutter well spent! takktakk Psst, jeg tror ikke han mente det seriøst Hadde det samme på følelsen... Lenke til kommentar
resol Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Dette er en side der du sikkert kan finne mange fine fargeforslager og se etter inspirasjon. Som du ser på CSS-filen som er valgt som default går de for farger som er veldig gentle med øynene. Den forrige cssZenGarden-filen du brukte som inspirasjon ville aldri holdt lenge på leserne sine, nettopp på grunn av fargene. tror han vet om den sia egentlig Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) hvor har du funnet introduksjon til det første designet i denne tråden? det Må nesten være et template, siden alle tingene står på engelsk, og det ligner ganske masse på et ferdig template eg har sett før. og hvorfor står det ludrioscript på bildet ditt? det sto det på den andre tråden du lage og, med det stygge templatet. Endret 17. juli 2005 av vegis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå