Gå til innhold

Nytt design - Beklager tidligere

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Først vil jeg beklage mitt forrige design. Selvom jeg lagde det selv, var det for likt det andre, og skal nå ikke brukes.

Men for å vise at jeg ikke kopierer design osv, startet jeg med et nytt design idag tidlig. Det er ikke ferdig, på ingen måte, men er en start.

Hva syns dere om den veldig tidlige forhåndsvisningen av det nye designet?

Det skal være sånn "absolute-right" sak på denne. Altså et bilde som er helt til høyre uansett liksom. Det skal jeg ha for å utnytte plassen.

post-76-1121592289_thumb.jpg

Endret av uranus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SOm sagt, det er en veeeeldig tidlig beta bilde. Alt er uferdig, men er fint å få litt tips osv på veien mot målet.

Headeren er ikke ferdig, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med den heller.

Announcement area er liksom der det kommre status meldinger. Veldig korte og tydlige beskjeder.

Lenke til kommentar

Dette er en side der du sikkert kan finne mange fine fargeforslager og se etter inspirasjon.

Som du ser på CSS-filen som er valgt som default går de for farger som er veldig gentle med øynene.

Den forrige cssZenGarden-filen du brukte som inspirasjon ville aldri holdt lenge på leserne sine, nettopp på grunn av fargene.

Lenke til kommentar
Eller noe pastel aktig, (mekka i photoshop på 10 min)

Steike! 10 minutter well spent!

Seriøst, Uranus, ikke ta dette forslaget til deg. Design dine egne sider, men ikke med så sinnsykt skarpe farger - spesielt ikke hvis du ikke helt takler dem.

Det ble for intenst og plagsomt for øyet!

Start over.

Lenke til kommentar
Dette er en side der du sikkert kan finne mange fine fargeforslager og se etter inspirasjon.

Som du ser på CSS-filen som er valgt som default går de for farger som er veldig gentle med øynene.

Den forrige cssZenGarden-filen du brukte som inspirasjon ville aldri holdt lenge på leserne sine, nettopp på grunn av fargene.

tror han vet om den sia egentlig :p

Lenke til kommentar

hvor har du funnet introduksjon til det første designet i denne tråden? det Må nesten være et template, siden alle tingene står på engelsk, og det ligner ganske masse på et ferdig template eg har sett før.

og hvorfor står det ludrioscript på bildet ditt? det sto det på den andre tråden du lage og, med det stygge templatet. :thumbdown::hmm:

Endret av vegis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...