Nitrob Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Er det noen der ute som har en ide til hva jeg kan bruke til og heve senke en plate i kabinettet mitt. finnes det 12V olje pumper eller lignende jeg kan bruke til og drive en sylinder, eller må jeg bruke en elektrisk motor. Andre forslag? Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Er det noen der ute som har en ide til hva jeg kan bruke til og heve senke en plate i kabinettet mitt. finnes det 12V olje pumper eller lignende jeg kan bruke til og drive en sylinder, eller må jeg bruke en elektrisk motor. Andre forslag? Er jo noen MEDION pcer eller sånn ferdig pcer som har denne mekanismen på frontdekslene sine, kanskje du kan finne ut litt mer om dem? Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Glemte og si at det skal lages i 2mm alu så det blir litt vekt. Vis det er noen som sitter med en pc med noe tilsvarende så hadde jeg vert kjempe taknemelig for et litte bilde eller en forklaring. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hva med å modde litt på en CD-Rom motor? De er jo laga for å kunne løfte en del vekt, men tviler på at den lille plata vil veie så mye. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 En CD-ROM motor, eller en servo er nok best.. Om du skal ha hydrauliske pumper må du også ha en "pumpemaskin" som tar litt plass! I tillegg til at det er fryktelig dyrt.. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 stikk på biltema og kjøp en radio-antenne, av den typen som går opp når man setter strøm på den... Lenke til kommentar
galskab Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 stikk på biltema og kjøp en radio-antenne, av den typen som går opp når man setter strøm på den... link? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) http://www.biltema.no/ Art nr. 31-235 Endret 11. august 2005 av Cilleron Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Biler med klimaanlegg har oftes små motorer til og justere luftspjeld på varmeapparatet, kanskje du har en opphoggningsplass i nærheten der du bor? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ville brukt CD-Rom mekanisme, pålitelig og lett å få tak i Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Trodde denne tråden var død og begravet! hehe HAr endt med og kjøpe meg en liten motor som jeg lager styringsenhet til. ellers takk for gode forslag Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ville brukt CD-Rom mekanisme, pålitelig og lett å få tak i Dessuten vil det være en smal sak å feste "platen" der hvor skuffen skulle vært, og skule denne bak frontdekselet. Minimalt med modding Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Ville brukt CD-Rom mekanisme, pålitelig og lett å få tak i Dessuten vil det være en smal sak å feste "platen" der hvor skuffen skulle vært, og skule denne bak frontdekselet. Minimalt med modding Moding er jo det som er artig! jeg ar ikke plass til og montere noe bak platen. Nei tror ikke motoren skal gjøre det. vet ikke helt enda har ikke fått den enda men reiner med litt giring på den. mulig det kommer en worklog etter vert vi får se Endret 11. august 2005 av Nitrob Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Worklog skal det bli! ....håper jeg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå