SirOppvask Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 For tiden jobber jeg meg gjennom: 6621369[/snapback] ÅH! Det sammlinga der av Tommy og Tigern skulle jeg gitt mye for. Hvor har du fått tak i den? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) ÅH! Det sammlinga der av Tommy og Tigern skulle jeg gitt mye for. Hvor har du fått tak i den? 6647807[/snapback] Hadde forhåndsbestilt den til den ble gitt ut i USA i oktober i fjor, er fremdeles tilgjengelig @Amazon.com, sist jeg sjekket var det tomt de fleste andre steder. Endret 10. august 2006 av Njål Lenke til kommentar
Stunny Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 - Donald Duck - Pondus - Love Hina - Donald Duck Pocket - Skrue Duck Pocket Leste Fantomet og spiderman mye før, men ikke no. Lenke til kommentar
eternalnico Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Mesterdetektiven Conan. Love Hina. Shaman King. Jing King of Bandits. .hack. Naruto. Dragon Ball. Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Eon og Foxtrot er gull. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Skuffa over hvor få som sier M... Men så trengs det også å ha sett en del filmer og lest litt for å henge med i alle svingene hans... Jeg mener nå at M er til dags dato den mest geniale tengeserien i norge.. Mads! Du er Kongen, don't ever let anyone tell u different... Mads, om du leser detta.. Mange som håper M kommer ut med eget blad, det gjør ikke jeg. Syntes mye av gleden blir ødelagt da de kommer med eget blad.. bare fullt av gjestetegneserier. Vil jeg lese gjestetegneserier så kan jeg heller finne de selv.. Hold deg til album, kommer ikke like ofte, men fy faen så mye bedre... Don't be a sell-out Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Den eneste tegneserien jeg leser fast er Nemi. (samober kjøper det) Larsons gale verden er heller ikke så dumt! Lenke til kommentar
Nemi2003 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Skuffa over hvor få som sier M...Men så trengs det også å ha sett en del filmer og lest litt for å henge med i alle svingene hans... Jeg mener nå at M er til dags dato den mest geniale tengeserien i norge.. Mads! Du er Kongen, don't ever let anyone tell u different... Mads, om du leser detta.. Mange som håper M kommer ut med eget blad, det gjør ikke jeg. Syntes mye av gleden blir ødelagt da de kommer med eget blad.. bare fullt av gjestetegneserier. Vil jeg lese gjestetegneserier så kan jeg heller finne de selv.. Hold deg til album, kommer ikke like ofte, men fy faen så mye bedre... Don't be a sell-out 6801945[/snapback] Elsker M selv, er også fan av Eon til Lauvik, begge er utrolig morsomme serier Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 -Donald Duck (blader+pocketer) -Pondus -Billy =). Lenke til kommentar
akan Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Eon Pondus M Shaman king D.N.Angel Full metal Panic One Piece Naruto Bleach Dragonball Legger med en bra M :!: http://www.start.no/tegneserier/m/?1158184800 Endret 19. september 2006 av akan Lenke til kommentar
haaken Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Pondus - Bone - Har merkelig nok kun blitt nevnt en gang i denne tråden. Er kanskje ikke så kjent i Norge? Tror de første bøkene ble gitt ut på norsk, men de er veldig mye bedre på engelsk. Kort fortalt en historie om tre fyrer som havner i et ukjent land som er på randen av en ny krig. Det gode mot det onde. Hysterisk morsomt skrevet. Med litt godvilje kan en lett se likheter med Ringenes herre i denne serien. Sprint - Viggo - Valhall - Lenke til kommentar
Gersen Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Pondus og M, FTW! Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 pondus er rått da ^^ Lenke til kommentar
Coooper Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 leser litt anime,også pondus,LGV,Eon,M,DD,osv =) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Star Wars og Donald Duck Lenke til kommentar
Anira Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 M. Ingen over, ingen ved siden av. Nerdehumor på sitt beste! (Men er stor fan av andre tegneserier også, leser Pondus, Nemi, Dilbert og Bizarro fast, ellers går det i tegneseriene fra VG og Dagbladet.) Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 1.Pondus 2.M 3.Preacher 4. QI ( gammel tegneserie) Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Leser BARE Donald og Viggo. Pondus/Nemi whatever er noe av det verste og dårligste greiene som finnes etter min mening. Lenke til kommentar
Distrattos Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Donald DUck & Co Donald Pocket Skrue Pocket (kjøper ikke mer, men leser gamle) Driver også å leser igjen pusur-striper ifra begynnelsen. Tar ei stund å komme til i dag. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 PONDUS ER BEST! ellers er Kollektiv og Rex Rudi gode greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå