jojo123 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 -donald -pondus -larsons -billy -nemi -t&t osv... egentlig alt, men jeg kjøper ingen blad... Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 eneste jeg kjøper er Fantomet.. Abbonerer på Krønike Bøkene. Sygt god underholdning. Lenke til kommentar
Cenyon Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Med unntak av alle mangaene og manwhaene jeg leser, så er det vel: Hellboy Requiem: Vampire Knight (printes i Heavy Metal) Tegneserieversjonen av R.A. Salvatores Homeland, Exile og Sojourn Lenke til kommentar
Seether Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 eneste jeg kjøper er Fantomet.. Abbonerer på Krønike Bøkene. Sygt god underholdning. 5975323[/snapback] Ahh, der er herlige. Pleier å stikke innom biblioteket etter skolen og sitte å lese i dem til bussen kommer. Utrolig spennende historier syntes jeg Håper jeg finner dem i butikken en dag. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Selges forstatt MAD heftene ? leste mye det før. Finner de ikke i hylla på narvesen Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 - Pondus - Herrman hedning - Nemi Jeg er mer eller mindre altslukende, men dette er de bladene jeg kjøper til tider. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) kjøper og leser Pondus, sluttet med donald fordi jeg ble bare irritert av dummheten til donald og at mikke altid snakket med seg selv Endret 10. juni 2006 av lago Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg leser: - Amerikansk MAD - Billy - Pondus - Donald - Simpsons Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Pondus!! Har forresten full samling Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Nemi, Pondus, Larsons, osv. kjøper jeg en gang iblant, fast kjøper jeg bare One Piece. Kommer antagelig til å begynne å kjøpe Love Hina fast. Synes det var litt morro. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Pondus, Donald, M, Nemi og for øyeblikket Hobbiten. Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Leser fast: Donald, Dragonball Leser fra tid til annen: Engelsk Simpsons, Pondus, Billy og Tintin Endret 18. juni 2006 av M-S-I Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Pondus Nonsens Riskhospitalet (lest alt, men vert aldri lei) Lenke til kommentar
-Karina- Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 *snip*5939301[/snapback] Er det hun dama som alltid nevner soundtrack i første ruta? Fantastisk dyktig, isåfall! 5939366[/snapback] jepp, det er henne. hun har veldig bra musikksmak også, forresten. litt jazzy, quirky greier. hørt gjennom endel av anbefalingene hennes, og det er definitivt å anbefale videre. ronja 5942849[/snapback] Kjempeskjønne Ronja seriene, alltid så utrolig fine og fantastiske.Vakkert! Elsker den serien. Noe av musikken er og bra. Og det at hun legger til spundtracks gjør serien spesiell Lenke til kommentar
-Karina- Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 før leste jeg kun donald og billy og litt tommy og tigern. har minst hundre millioner donaldblader(okei, ikke så mye) ettervhert har jeg vokst fra både donald og billly, gamle tegneserier er litt kjedeli av og til(ikke tommy og tigern) det jeg leder nå er: *Pondus(rutetid, riskhospitalet) *Nemi(og alle biseriene) *jason(ooo, vakkert) *Tommy og Tigern(elskbare serien) *Smult(gamle blader med blanding av alt) *Larsons gale verden(utrolig moromt) *Nemo In Slumberland(gammelserie som av og til er i Nemi) *Blueboy(skjønne lille spøkelse) *Lenore(skjønne lille jente) *Reservatet(morsomme Frank Cho) *Ronja(besteserien ) *Et kort minutt(unik serie) *Rex Rudi(kjempe kjempe morsomt) *Klovnen Fread(dumme rare klovnen) elsker også alle biseriene i pondus og det meste som går i bt om søndagene(IKKE dilbert, kjeeeeeeeeeeeeeedeli) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) -pondus -billy(har sett på bildene siden jeg var 5 og d var på grunn av dette jeg lærte og lese) -larsons gale verden -ernie -donald(sjeldent får det er ikke så morsomt) -spiderman(sjeldent) Endret 30. juni 2006 av x-nobbit Lenke til kommentar
Tore Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 - pondus. - nemi. - larsons gale verden. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 -Dragonball -Ranma 1/2 -Conan -Donald -Pondus Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Donald Duck & Co holder meg med selskap Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Pondus! artigste tegneserien! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå