Totenkopf Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Leser/leste: Preacher Hitman Transmetropolitan M Iskalde Grøss / Tales From The Crypt Pondus Mr. Wiggles Rocky Hellblazer The Punisher (såfremt Garth Ennis har en finger med i egget) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Noen ganger pondus, tommy og tigern, og donald når jeg er på do. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Pondus Nemi M Eon University Billy Far Side Rocky Asterix Lenke til kommentar
EJN Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Pondus One Piece Etter at jeg så Sin City har jeg også fått veldig lyst på Frank Miller sine Sin City-serier. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 kjøper alltid Herman Hedning når det kommer ut.. ellers kjøper jeg donald en å anna gang..har mer en nok med å lese her på forumet, så jeg trenger ikke så mange tegneserier å lese på.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Donald, Billy og de fleste biseriene i Billy-bladene. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Leser "M" hver dag. That's about it. Leste Warbucket.com comicen før også, men de har jo slutta nå. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Naa faar tida leser jeg ingen tegneserier "fast"... Men etter jeg leste foerste boken av One Piece (fikk det med gratis i nyeste Pondus bladet), som er en japansk (?) mangaserie, ble jeg hekta! Utrolig toeff serie Blader som jeg leser innimellom er: - Pondus - Donald blad Har ogsaa sikkert 150 donald pocketer, faar et par saane hver gang jeg skal reise til pappa For et par aar sida var jeg ogsaa hekta paa slike superhelt tegneserier, da leste jeg Spider-Man, Wolverine (har alle bladene som har utkommet i Norge perfekt bevart) og kjoepte omtrent alt av alle disse svaere heftene som ogsaa kom ut. Brukte vel det meste av pengene mine paa den tida paa slike hefter, noe som ble ganske dyrt for en 12-aaring. Skal ogsaa sies/skrytes at jeg har sikkert 30-40 gamle superhelt blader der det eldste er et spider-man blad fra 1979 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Men etter jeg leste foerste boken av One Piece (fikk det med gratis i nyeste Pondus bladet), som er en japansk (?) mangaserie, ble jeg hekta! One Piece er bra! Lenke til kommentar
Batterybabe90 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Nemi Pondus Donald Duck & Co og mange fler Lenke til kommentar
Zeo Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Nå for tiden går det mest i manga: Dragonball, One Piece, Shaolin Sisters. Leser også: Donald og Pondus. Manga! Lenke til kommentar
royale Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 One Piece Donald (offcourse!) Larson's Pondus Herman Hedning Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Pondus, Nemi, Rutetid, Books Of Magic, Sandman, Lucifer, Faust, Heavy Metal, Fables, Hellblazer, The Dreaming, +++++++++ STOR tegneseriefrik her Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg leser disse tegneseriene: Finn og Fiffi (Beste tegneserie EVER!) Sølvpilen Blåjakkene Sprint Lucky Luke Donald Duck Pondus Colt Asterix Tommy og Tigern Tom & Jerry Knoll og Tott Fiinbeck og Fia Pusur M Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 -Yu-Gi-Oh -Donald Duck -Pondus -Herman Hedning Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Donald og de stripene som er i VG (Ernie, Tommy & Tigern, Dilbert, Donald) Hender en sjelden gang at jeg kjøper et pondus eller nemi blad for å ha med på stranda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå