Totenkopf Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Tror ikke det, jeg leste digitale kopier av bladene. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Direct Connect, det er en del forskjellige hubs for tegneserier der, men en populær serie som Hellblazer ligger nok også ute på det meste av torrentsider. Sjekk f.eks. The Pirate Bay. Endret 9. mai 2010 av Totenkopf Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg fikk Sin city - the hard goodbye i posten idag Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Begynt på kick ass comicen nå som filmen Kick ass er basert på. Er på nr5 av 8 nå ganske bra serie, men jeg synes filmen er bedre men det kan jo være fordi jeg så filmen først. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 The Walking Dead... har lest 72 blader nå, og 73 har kommet ut, så får vel fikse meg det og. Blir bra. Helt sinnsykt bra tegneserie, spesielt om man liker zombier. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg leser litt forskjellig. Men nå for tiden går det mest i Eon, Pondus, Wolverine, X-Men og Fantastic 4. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Har begynt og lese House of Mystery Flere kjente som lager det bla: Matthew Sturges, Bill Willingham, Luca Rossi, tony Akins, David Petersen, Henry Flint m.fl Handler om et hus/bar som folk fra flere 'dimmensjoner' kan komme seg til der de møtes og kan fortelle historier mot mat/drikke. "Welcome to the House of Mystery! Filled with peculiar, otherworldly characters from all walks of life, this series from Matthew Sturges (JACK OF FABLES) and Bill Willingham (FABLES) focuses on five people trapped in the reality-warping House of Mystery, a supernatural bar where tales are the legal tender and only the finest storytellers are patrons! But how – and why – they‘re stuck inside is all just a little piece of the puzzle" Lenke til kommentar
Kamwolf14 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Leser Pondus, DD, Kollektivet! er den beste, T&T :-) Lenke til kommentar
ChainsawCharlie Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Akkurat nå leser jeg Negima!, hvilket er en manga :3 Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 PONDUS KOLLEKTIVET så vet du det Lenke til kommentar
Matka_Pluku Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Leser The Walking Dead, Pondus, Eon og M (selv om jeg har svært lyst til å gi opp på mr. Eriksen). Og diverse manga, samt tegneserienoveller/romaner. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 The Walking Dead... har lest 72 blader nå, og 73 har kommet ut, så får vel fikse meg det og. Blir bra. Helt sinnsykt bra tegneserie, spesielt om man liker zombier. Fantastisk serie. Men det har vel bare kommet ut 12 "hefter"? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 http://www.comixology.com/sku/JUL100458/The-Walking-Dead-77-MR- Siste som kom. Leste den i dag. Herlig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Ah ok, fordi jeg kjøper heftene via play.com, der har nummer 12 kommet ut. Vet ikke om det er flere enn de? For de som du leser er vel snarere kapittel? Edit: Ser også nå at nummer 13 er ute, det er jo kos! Endret 27. september 2010 av NiXx Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ah ok, fordi jeg kjøper heftene via play.com, der har nummer 12 kommet ut. Vet ikke om det er flere enn de? For de som du leser er vel snarere kapittel? Ante ikke at Play.com solgte tegneserier, og gratis frakt, takk for info Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Gjorde meg ferdig Marvels Civil war for en liten stund siden, litt skuffende må jeg si. Leser blant annet Iron man, Amazing spider-man, new avengers, thunderbolts og diverse annet for tiden (takk herren får marvel digital comics). Har begynt i det smått på World War hulk, hadde tenkt å lese Planet hulk også, men så heller filmen høhø. Er jo ett prosjekt i seg selv og få til å lese alle disse comicsene i riktig rekkefølge. Synes de har gjort det overdrevent tungvint og tidskrevende. Det er ikke rart at det er så mange som gir opp comics som dette når du må stresse så pass mye for å få med deg hele historien. Ikke missforstå jeg liker en god historie, men jeg liker ikke å bruke fem minutter mellom hvert hefte for å finne ut om jeg leser de kronologisk. Åjaja her klager jeg i vei sikkert ingen som bryr seg her anyway, sorry Lenke til kommentar
Jext Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg har snart lest igjennom Walking Dead som er min første "ordentlige" tegneserie. Er det noen som har noe forslag til andre jeg kan like når jeg elsker denne serien? Det trenger ikke handle om zombier selvklart, bare en skikkelig kvalitetsserie. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Walking Dead er helt fantastisk. Beste tegneserien jeg har vært borti. Gleder meg forsåvidt til tv-serien også da traileren så lovende ut. Kan anbefale Hack / Slash om du likte Walking Dead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå