Cpt Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Fantomet er helt annerledes nå enn det var før. Sikkert derfor du merket en markant forskjell. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 The Psycho, anbefales Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Jeg leser ikke så mye nå lenger, utenom Conan og Predikanten: når jeg var liten leste jeg blandt annet Donald (selvfølgelig) og Tom & Jerry. Endret 19. februar 2010 av Obi von Knobi 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Predikanten.. Norskoversettelse av Preacher går jeg ut i fra? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jepp, jeg fant de billig på en bruktbu. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Så Iron Man - Fem Mareritt, på butikken så det er den jeg har lest i det siste. Edit: Fikk også Watchmen og The Dark Knight returns, så det blir nok det framover. Endret 3. mars 2010 av Batnobbit Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Har ikke penger til så mange lengre, men i hovedsak er det - Pondus - Eon - Kollektivet - Rocky - M (kjøper ikke lengre var nesten bare gamle serier, flere som har merket det?) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Begynt å lese litt Billy og Larsons, nå som pondussamlinga er komplett. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Holder på med evente Blackest night fra DC comics så leser det meste som hører med der.Jeg leser også Amazing Spider-man og batman. De siste spider-man heftene har vært utrolig dårlige så vurder å droppe den igjen. Batman derimot har vært utrolig bra og fresht for tiden Endret 20. mars 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Lenge siden jeg har svart her nå, så jeg kan legge til Batman og Turok (Son of Stone) til lista. Fant samtlige nummer av begge seriene liggende på pc, så da blir det noe å pløye. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Lenge sidan eg har lest noko i fysisk form nå, men går ein del i seriar frå nettserier.no atm Lenke til kommentar
C1ph3r Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 gammle Conan bldene las jeg før så no går det i donald og nemi og det meste jeg kjeme over som er bra;) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Pløyer for tiden gjennom en rekke viktige DC-titler som One Year Later, Countdown to Final Crisis, Final Crisis og drøss spin-offs fra Final Crisis. Ellers går det i Eon, Pondus og Nemi. Er litt irritert over at Eon har nesten halve bladet fylt opp med en eller annen fransk serie. Jeg mener ikke å klage på den (selv om jeg ikke liker den), men halve bladet av en eneste bi-serie? Resten av bladet er Eon og flere bi-serier? Er det bare jeg som synes det skurrer litt? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Men Eon er jo så fryktelegt genialt at ein må nesten godta det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Eon er genialt, ja, men det er bare en bi-serie nå. Jeg vil ha det som hovedserie! Edit: Glemte for øvrig Rutetid på listen. Det er favoritten, selv etter étt nummer. Endret 3. april 2010 av thecrow77 Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Var hekta på Teenage Mutant Ninja Turtles Adventures fra tidlig 90 tallet, og frem til 1995-96, da serien desverre ble kansellert. Noe som var synd, ettersom serien utviklet seg i en veldig positiv retning, og tegningene var flottere enn noensinne. Regner med at den "Store Turtles Bølgen" var i ferd med å dø ut, og andre tegneserier, fikk en større andel av markedet. Men en fikk fortsatt kjøpt serien i danmark og sverige, rundt 95-96 og 97, men etter det var det slutt der også. I europa/skandinavia het vel serien Teenage Mutant Hero Turtles, og hadde ofte annerledes frontside, enn de amerikanske. Ellers gikk det mye i Conan, Spawn, Pyton, Donald Duck, og Fantomet. Spawn samlet jeg på til 2002, da den også gikk bort. Mest på grunn av dårlig salg tror jeg. Av nyere, tegneserier har Gorilla, og Reservatet vært kanskje de jeg har likt best. Men har ikke funnet noen av dem i butikkhyllene på årevis. Lenke til kommentar
Dynemonsteret Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Noen andre som digger Hellblazer?! Watchmen & Arkham Asylum er tidenes beste grafiske noveller spør du meg. Ellers er jo Fantomet alltid en schlæger! Burde virkelig lese mer tegneserier enn jeg gjør... Endret 9. mai 2010 av Dynemonsteret Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Leste Hellblazer fast før (genial serie), men tok en pause etter å ha lest #1-200 og har ikke orket å gå tilbake enda. Kanskje på tide nå? Lenke til kommentar
Dynemonsteret Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Har de fylt igjen alle hullene nå? De jobbet vel med saken (sånn gjennom "Rare Cuts" etc). Mange nummere som manglet tror jeg. Selv har jeg bare lest de to første bøkene. Husker ikke hvilke numre det er. Men jeg elsker serien. Likte faktisk Constantine-filmen også, selv om de har gjort ham veldig amerikansk. Endret 9. mai 2010 av Dynemonsteret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå