Pokey Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Fables Så det er håp der ute altså? FAAABLEEES!! Ellers er det Pondus, EON og Nemi som er favorittene. Dilbert er også ganske bra, men ingen verdens ting slår Fables. Edit: Forrige side var den en viss Knut ellerno som også skrev Fables Jack of Fables Trodde Fables var noe sært som ingen leste? Yay oss! Endret 11. desember 2008 av -A- Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 - Pondus- Rocky - LgV - Blade of immortal - Lone wolf and cub - Strangers in paradise ++++ masse andre teigneserier, div teigneserie "noveller", dvs hele bøker som det er laget tegneserie ut av. (Nei, ikke det crappet han norske dritten, Jason har laget) Lone wolf and cub var bra, og fine og lese på toget, passet bra i lomma Synd Strangers in paradise ble avsluttet, kunne sikkert skvisa noen TP's til ut der Terry Moore følger jo opp med ECHO som har en interesant historie så langt. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Fables Så det er håp der ute altså? FAAABLEEES!! Ellers er det Pondus, EON og Nemi som er favorittene. Dilbert er også ganske bra, men ingen verdens ting slår Fables. Edit: Forrige side var den en viss Knut ellerno som også skrev Fables Jack of Fables Trodde Fables var noe sært som ingen leste? Yay oss! Nerde onkelen min leser fables, han har alt som er kommet av Fables og Jack of Fables. Jeg har litt lyst til å lese det selv, men jeg orker bare lese en tegneserie i uken Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Jeg leser Pondus Nemi Bizzarro Zits Rutetid Ett kort minutt av Carol Lay og Donald Duck and CO Veldig utdadert. Leser fortsatt de tegneseriene om jeg snubler over de, men jeg følger ikke med på de. Det går for de meste i graphic novles nå for tiden, prøver og lese meg gjennom de mest berømte. Den eneste serien jeg kjøper alle av er vel DMZ. Genial serie, anbefales sterkt. Endret 3. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Leser for tiden: Pondus Eon Zits Blacksand <-- Anbefales på det sterkeste! + random stuff Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Og jeg henger meg på ^^ jeg leser: MAD Pyton Pondus Conan larsons gale verden EON og litt sånn Endret 4. august 2009 av cola01 Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 DMZ 100 Bullets Lucifer Hellboy Ex machina Strangers in paradise Echo Fables Jack of Fables The Losers Bone Sin City Walking Dead Y the Last man Preacher Lonewolf and cub Pondus, men bare samlebøkene. Syns bladene fort ble til crap serier med litt Pondus innimellom. Don Rosa sine Donald/Skrue og helst på engelsk. Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 - Donald Duck & Co Kanskje Pondus en gang i året Lenke til kommentar
ZackFair Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 jeg liker mest utlandske tegneserier som manga jeg leser Death note og Chrono crusade nå for tiden, men jeg leser mye annet også ^^ men sån andre tegne serier leser jeg donald, nemi og pondus inni mellom Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Går så å si bare i Donald Duck & Co. Bedre finnes jo tross alt ikke. Inkluderer selvfølgelig Mikke Mus her også. Lenke til kommentar
zizozietzy Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 jeg forholder meg til gode tegneserier som -Pondus -Knoll og tott (dette er jula på sitt aller beste, men funker ikke uten Grans julebrus) -tommy og tigern stripene i avisa Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) AWESOME! Mangler bare Storm Shadow og Van Damme så har man alle mine barndomsfavoritter i samme bilde. Endret 7. november 2009 av Venetar Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 jeg liker mest utlandske tegneserier som manga jeg leser Death note og Chrono crusade nå for tiden, men jeg leser mye annet også ^^ men sån andre tegne serier leser jeg donald, nemi og pondus inni mellom Har du sett Chrono Crusade anime'n? Den er bra! ^^ Lenke til kommentar
Murhode Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Her går det mest i: klassiske Conan (før de begynte å fargelegge). Pondus Civil War serien av Marvel fra 2006 (Anbefales på det varmeste!) Nettserier som Ctrl-Alt-Delete, Penny Arcade, XKCD Endret 26. november 2009 av Murhode Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Nå for tiden er det nesten bare Pondus. De selger veldig lite tegneserier her jeg bor. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Fables FAAABLEEES!! Trodde Fables var noe sært som ingen leste? Yay oss! Du kan legge meg til i lista for folk som les fables Fantastisk konsept og bare.. ja! Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Pondus Rocky Radio Gaga( der hvor jeg kan) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Lest en del gamle "Edderkoppen" blader fra 80 tallet. Hadde en del nyere men katten nedpisset dem Noen som vet om en online butikk der man kan få kjøpt tegneserier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå