Bloodlines Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 -Fantomet -Billy og litt Donald Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Donald og Pondus er favoritter:) Men det som er dumt med blad som kommer hver måned eller tegneserieblad generelt er at det tar så kort tid å lese det, så må jeg vente lenge. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 - Fantomet's Krønike - Billy - Pondus - Donald pocket Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Noen som har lest Conan Frost Daughter.....det virker jo litt kewlt ? Lenke til kommentar
Rubenius Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Før gikk det mye i Donald, men nå er det Pondus og EON som troner. Blir også litt Rocky. Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Donald Viggo Billy Pondus Knoll og tott Lucky luke Rattata Blåjakkene Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 The Boys Y-the last man The Walking Dead The Punisher Fables Fallen Angel Ghost Anita Blake vampire Hunter Buffy the vampire slayer season 8 Witchblade Spawn + Mye superhero teinkeserier fra DC og Marvel Lenke til kommentar
Moff Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Leser Rocky for tida, men vet ikke helt når det kommer. En gang i måneden, men er det satt en dato? Lenke til kommentar
LAUKzz Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 jeg leser for det meste pondus og donald. det aller beste blir nok MAD, finner det aldri i norge lenger Lenke til kommentar
Moff Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 jo det selges for tiden på narvesen og slikt, men for en latterlig pris : sånn 80-90 kr.. Lenke til kommentar
3488445600 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Donald Duck og LITT Tom & Jerry Lenke til kommentar
zeox Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 for tiden leser jeg: Captain America - Winter Soldier Y: The Last Man The Walking Dead New Avengers Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Donald Duck & Co og Death Note (Manga) nå for tida. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Når jeg leser tegneserier går det mest i Tommy og Tigern Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Donald Duck, hver uke, siden 98/99. Donald Pocket Skrue Pocket Naruto (Manga) Og i tillegg så leser jeg Pondus-stripene i avisen hver morgen. ^^ Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Leste en del Donald Duck før, men det har nok blitt nedprioritert de siste årene. Den eneste tegneserien jeg leser nå for tiden er Ponus, men det spørs hvor lenge jeg fortsetter med dette da serien har en formstige som synker drastisk. Rocky-stripene i Pondus-bladet og avisen får jeg også med meg. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Har vært Donald Duck leser/titter siden 96, hver uke! Leser også litt i Donald Pocket, Pondus og Death Note. Lenke til kommentar
Eirikpus Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Pondus Larsons Gale Verden EoN Lenke til kommentar
Stainawarjar Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Norsk: Pondus M Ernie Larsons Gale Verden Nemi (dama kjøper det, men leser bare når jeg må ) Utenlandsk: The Sword Invincible Fables Jack of Fables Green Lantern Corps Booster Gold Justice Society og så og si alt av Marvel unntaket er Marvel Adventures, fairy tales, og lignende. Hver dag på nettet leser jeg: Dilbert Brewster Rockit Shortpacked It's Walky (tenker stadig på å droppe den, men den er linket til fra Shortpacked så er lett å trykke på...) Order of the stick Ja, jeg er syk :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå