Cutthroat Bill Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Eneste jeg leser jevnlig er One Piece. Tidligere leste jeg også Love Hina, men jeg hoppet over en bok ved ett uhell, også har jeg ikke kjøpt noen av de senere bøkene. Men jeg må vel nesten ordne opp i det snart. Morsom serie. Lenke til kommentar
Ignatius Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Det eneste jeg kjøper for tiden er Pondus. Ellers leser jeg gamle Donaldblader innimellom, for barndommens søte minner. Pr deff driver jeg vel egentlig og leser Preacher og Watchmen litt sånn nå og da, men lenge siden jeg har sett noe på det. Vil uansett anbefale Bone, en sikkelig fin historie med praktfulle tegninger. Og Bonene er sikkelig kule karakterer, ypperlig. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Noen som vet om trilogi to og tre av Bone bøkene finnes å få kjøpt på norsk? Kjøpte nemlig den første trilogien til broren min på 10, noe som var en suksess av de sjeldne. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Sett bort i fra striper i aviser og lignende, så leser jeg kun Rocky for tiden. Driver å pløyer gjennom bok nummer èn. Toern ligger også å venter. Lenke til kommentar
Exodyssey Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg jobber meg gjennom alle Dragon Ball Z bøkene nå for tiden. Ellers lese jeg mye forskjellig manga når jeg har tid. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Leser: Fullmetal Alchemist, Bleach, Naruto. Mainstream med andre ord Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tja, leser det jeg kan få tak i, antar jeg. De jeg har nåværende noen volum av: Kashimashi Naruto Bleach One Piece Vandread Girls Bravo Project Arms Inuyasha Ellers skal jeg stikke til Outland i Oslo og skaffe meg en god del flere mangaer. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Nå for tiden leser jeg GTO og Girl got game. Vanvittig morsomme serier! Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hakke hørt halvparten av de tegneseriene dere babler om. Holder meg til Donald. Noen ganger Tom&Jerry hvis jeg føler meg barnslig en gang innimellom. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Mange som er verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Tegneserier: - M. - Pondus. - Rocky. Manga: (Bare manga jeg har kjøpt) - Godchild (<3) - Oyayubihime Infinity - Skip Beat! - Rurouni Kenshin Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg leser Death Note Othello Princess Resurrection Rurouni Kenshin InuYasha og.. hehe My Balls... Bare for en god lulz. :!: Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Nettopp ferdig med Bone serien på Engelsk, har også kastet meg over The Watchmen som jeg jo finner fornøyelig. Leste vel Dragonball, Donald, Love Hina og Detektiven Conan for en tid tilbake også, holder meg dog for det meste til Amerikanske tegneserier for øyeblikket. Og leser også M såklart. Endret 10. juni 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hihi, tegneserier:D Noen lo av meg en gang jeg leste Donald på kongen (gamlehaugen i Bergen), artig:) Jeg leser: Pondus Donald Mikke Mus Rutetid Larsons gale verden Og andre Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Donald Duck & Co lest så lenge jeg kan huske og en Marvel eller noe annet Walt Disney en gang i blandt. Kanskje jeg burde begynne å lese litt voksen relatert? Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg har dempet lesingen av tegneserier nå, men serier leser jeg fortsatt. - Pondus - Kollektivet - Mesterdetektiven Conan (Manga) - Dragonball (Manga) - Donald Duck ( Spesielt Don Rosa, Marco Rota, Vicar og Carl Barks) Og ellers diverse serier på nettserier.no. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Pøh Eiken, jeg vil påstå at du fortsatt leser mye tegneserier:) Så lenge du leser Pondus er alt vel står det skrevet.. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Eon ftw Endret 20. juni 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå